Jesteś w: Strona główna » Biznes

LPP zadebiutowało w Finlandii salonami wszystkich pięciu marek

17.10.2019 12:06  Biznes
LPP zadebiutowało w Finlandii salonami wszystkich pięciu marek LPP zadebiutowało w Finlandii, podała spółka. Obecność wszystkich pięciu marek LPP w Mall of Tripla - jednym z najważniejszych centrum handlowych Helsinek - ma strategiczne znaczenie dla budowania rozpoznawalności w nowym regionie, ocenia LPP.

Mall of Tripla to największy obiekt handlowy w Finlandii. Wśród 250 punktów handlowych nie zabrakło także salonów polskich marek Reserved, Mohito, Cropp, House i Sinsay, zajmujących łączną powierzchnię 6 520 m2, podano.

"Czynnikiem decydującym o otwarciu naszych salonów jest przede wszystkim atrakcyjność przestrzeni handlowej - dlatego podjęliśmy decyzję o debiucie wszystkich pięciu marek w Helsinkach. Centrum Mall of Tripla to świetnie skomunikowany, wielofunkcyjny obiekt, który daje nam potencjał dotarcia zarówno do Finów, jak i odwiedzających stolicę turystów. Debiutujące centrum ma szansę stać się najważniejszym punktem handlowym na mapie Finlandii" - skomentował wiceprezes LPP ds. finansowych Przemysław Lutkiewicz, cytowany w komunikacie.

Polski producent odzieży jest jedynym najemcą, który w wyniku udanych negocjacji otworzył w tym miejscu 5 salonów, wskazano.

"Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju sieci stacjonarnej chcemy, aby nasze marki pojawiały się w najważniejszych punktach handlowych na mapie Europy. Debiut w Finlandii jest kolejnym krokiem milowym. To rynek wymagający i hermetyczny, ale my lubimy wyzwania. Zwłaszcza jeśli stawką jest budowanie globalnej rozpoznawalności naszych marek" - dodał Lutkiewicz.

Po fińskim debiucie salony stacjonarne marek LPP działają już na 25 rynkach. W ostatnich miesiącach polski producent uruchomił także sprzedaż internetową na Ukrainie, która jest dla firmy 13. rynkiem e-commerce. W 2020 roku spółka planuje otwarcie pierwszych salonów stacjonarnych w Macedonii Północnej, czym umocni swoją pozycję w regionie Europy Południowo-Wschodniej, przypomniano.

LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.

Źródło: ISBnews

Obejrzyj koniecznie materiały wideo od inwestorzy.tv:
 
Albert "Longterm" Rokicki, #119 PYTANIA DO LONGTERMA   Mateusz Namysł, #38 PODSUMOWANIE MIESIĄCA
 

  • RSS
Dodaj artykuł do: Facebook Wykop.pl twitter.com


Komentarze

   → Zobacz wszystkie

Najnowsze

  • Bardzo możliwe, że za kilka lat to będzie najbardziej wartościowa polska prywatna spółka. Potencjał ekspansji jest jeszcze bardzo duży.

    ~Monte   (30 października o 20:06)   Zgłoś spam
    Oceń komentarz:
    50%
  • LPP buduje swoją potęgę w Europie. Tak trzymać.

    ~Sikor   (29 października o 12:48)   Zgłoś spam
    Oceń komentarz:
    50%

Dodaj komentarz (10-500 znaków)

biznes