Jesteś w: Strona główna » Biznes

Omówienie wyników finansowych spółki za 4 kwartał 2018 r.

08.02.2019 10:19  Biznes
Omówienie wyników finansowych spółki za 4 kwartał 2018 r.
Zarząd Creepy Jar S.A. oraz serwis inwestycje.pl zapraszają na czat inwestorski poświęcony omówieniu wyników finansowych Creepy Jar za IV kwartał 2018 roku.

Czat odbędzie się 11.02 o godzinie 12:00
Pytanie zadaj już dzisiaj!


- CREEPY JAR JEST NIEZALEŻNYM PRODUCENTEM GIER Z GATUNKU SURVIVAL SIMULATION

Creepy Jar działa na rynku od 2017 roku. Studio specjalizuje się w szeroko rozumianym gamingu i produkuje gry z gatunku survival simulation. Członkowie zespołu to doświadczeni gamedeveloperzy, przez 5 lat prowadzili firmę Promienence, gdzie kompleksowo zarządzali projektami. W tym czasie wyprodukowali dwie gry dla firmy Techland i otrzymali od studia propozycje utworzenia warszawskiego oddziału. Przez 8 lat zarządzali nim we wszystkich obszarach produkcyjnych i zarządczych, tworząc takie tytuły jak Dead Island czy Daying Light. Do ich zadań należało m.in, nadzorowanie działów programowania, grafiki i level designu, a także rozbudowa studia poprzez kreowanie polityki personalnej oraz planowanie i realizacje budżetu. Poprzez tworzenie wysokiej jakości produktów –Techland Warszawa stał się jedną z wiodących firm w Polsce i na świecie.



Core team Creepy Jar stanowi obecnie 11 osób, których kompetencje uzupełniają wszystkie obszary niezbędne do produkcji gry. Dodatkowo zespół wspomagany jest przez zewnętrznych specjalistów pracujących m.in. nad muzyka fabuła, outsourcingiem wybranych elementów graficznych. Ambicja Studia jest stworzenie gatunku, który połączy w sobie casualowość gier typu AAA z rozgrywkaceniona przez graczy hardcorowych sięgających po konwencje charakterystyczna dla survival symulatorów. Spółka dedykuje gry komputerom PC oraz konsolom PS4/XboxOne. W przyszłości nie wyklucza możliwości przeportowania produkcji na inne platformy.

W spotkaniu wezmą udział:

Krzysztof Kwiatek – Prezes Zarządu
Studiował w Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi na kierunku grafiki komputerowej. Grafiką do gier, która również jest jego pasją, zajmuje się od 17 lat. Swoją karierę zawodową rozpoczął w 2001 r. od stanowiska grafika w firmie L’art. W latach 2003 – 2008 współtworzył firmę Prominence, w której objął stanowisko Lead Artist. W 2008 roku stał się współtwórcą oraz członkiem zarządu Techland Warszawa, gdzie przez ponad 8 lat pełnił funkcję Dyrektora Artystycznego oraz kierował działem Level Art.
 
Krzysztof Sałek – Członek Zarządu
Studiował na Politechnice Warszawskiej. Pierwsze kroki w branży gamedev stawiał w 2000 r. jako programista w firmie L’art. W 2003 roku wraz z obecnymi wspólnikami stworzył firmę Prominence, w której pełnił funkcję głównego programisty. W 2008 roku został współwłaścicielem i głównym programistą w Techland Warszawa, odpowiadając równocześnie za techniczną stronę projektów. Jest certyfikowanym Scrum Masterem. W spółce Creepy Jar jest odpowiedzialny za kodowanie systemów i gameplay'u.
 

  • RSS
Dodaj artykuł do: Facebook Wykop.pl twitter.com
biznes