Jesteś w: Strona główna » Biznes » Firma

Aasa Polska uruchamia platformę pożyczkową Ratalska.pl i rozpoczyna kampanię skierowaną do kobie

05.12.2017 14:03  Firma
 Aasa Polska uruchamia platformę pożyczkową Ratalska.pl i rozpoczyna kampanię skierowaną do kobie
Pierwsza platforma pożyczkowa dedykowana kobietom startuje 5 grudnia. Ratalska.pl oferuje pożyczkę do 10 000 złotych rozłożoną na maksymalnie 24 raty, z możliwością ubezpieczenia już od 0,67 zł dziennie. W kampanii promocyjnej nowej marki bierze udział wirtualna ambasadorka Asia Ratalska.

Aasa Polska, właściciel marki Ratalska.pl, po raz kolejny stawia na kobiety i zachęca je do realizacji marzeń w ramach odpowiedzialnego pożyczania. Na stronie internetowej www.ratalska.pl klientki mogą  zweryfikować swoją zdolność kredytową i otrzymać pożyczkę od 1 000 zł do 10 000 zł, ze spłatą rozłożoną na okres od 6 do 24 miesięcy. Dodatkowo mogą skorzystać z ochrony ubezpieczeniowej dopasowanej do kwoty pożyczki. Obejmuje ona ochronę zdrowia, życia oraz zabezpieczenie spłaty pożyczki na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń, już od 0,67 zł dziennie.
 
– W ramach platformy Ratalska.pl chcemy zadbać o bezpieczeństwo finansowe Polek i dać im dostęp do gotówki na realizację potrzeb i marzeń, w oparciu o zasady odpowiedzialnego pożyczania. Uświadamiamy im, że są ważne i dajemy możliwość zadbania o swój komfort, dzięki możliwości ubezpieczenia zarówno siebie, jak i spłaty pożyczki – mówi Ovais Siddiqui, prezes zarządu Aasa Polska. 
 
W kampanii promocyjnej marki bierze udział wirtualna ambasadorka Asia Ratalska. Jest to niezależna kobieta po 30-tce, która pokazuje kobietom jak rozwiązywać swoje problemy i dbać o siebie oraz swoich bliskich. Udziela także porad jak odpowiedzialnie pożyczać pieniądze i zarządzać swoim budżetem. Publikuje je na blogu platformy, Facebooku i Instagramie. 
 
– Naszym celem jest, aby Ratalska.pl została wiodącą marką bezpiecznych pożyczek ratalnych dla kobiet. Fundamentem naszej działalności jest odpowiedzialne pożyczanie. Realizujemy je poprzez nasze partnerstwa
z takimi instytucjami jak KPF, BIG InfoMonitor. Jesteśmy partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Angażujemy się w działania CSR, takie jak kampania “Aasy Netu” dla kobiet wykluczonych cyfrowo,
w której udział wzięło ponad 20 tys. osób. Zgodnie z tym strategicznym podejściem realizujemy wszystkie nasze projekty, w tym także nową platformę Ratalska.pl – mówi Ovais Siddiqui.
 
Właściciel marki Ratalska.pl, firma Aasa Polska, to technologiczna firma finansowa o skandynawskich korzeniach, która na polskim rynku działa od ponad 5 lat, obsługując obecnie ponad 160 tysięcy klientów. Aasa Polska łączy pozytywne cechy oferty banków z ofertą firm pożyczkowych – szybkość, prostotę, transparentność i bezpieczeństwo. 
 
Aasa Polska S.A. 

  • RSS
Dodaj artykuł do: Facebook Wykop.pl nk.pl blip.pl twitter.com

Komentarze

   → Zobacz wszystkie

Najnowsze

  • Ciekawa oferta dla kobiet, zawsze to jakaś alternatywa !

    ~Justyna   (6 grudnia o 09:17)   Zgłoś spam
    Oceń komentarz:
    50%

Dodaj komentarz (10-500 znaków)

biznes