Jesteś w: Strona główna » Biznes » Firma

ASYSTENT GŁOSOWY W CCC

23.07.2019 14:08  Firma
ASYSTENT GŁOSOWY W CCC CCC - jako pierwszy podmiot w Polsce z sektora mody  - uruchamia dla klientów usługę Asystent Głosowy CCC  w Google! 
 
Aby uruchomić rozmowę z asystentem CCC wystarczy w aplikacji Google Asystent powiedzieć komendę: „Porozmawiaj z CCC”.  
 
Wirtualny doradca pomoże Klientom m.in. w przeszukiwaniu produktów na podstawie licznych filtrów takich jak kategoria, marka, kolor, cena czy szczególne atrybuty (np. „szpilki z cekinami”), wyszukaniu najbliższego sklepu CCC czy  informacji o aktualnych promocjach w Klubie CCC. 
 
Na bieżąco będą też dodawane nowe funkcjonalności, a cała usługa systematycznie rozwijana. 
 
Na obecnym etapie projektu nie jest jeszcze możliwe bezpośrednie dokonywanie zakupów za pomocą komend głosowych, jednak spółka aktywnie pracuje nad rozwojem usługi planując w przyszłości nie tylko pełną obsługę procesu zakupowego online, ale także sprawdzanie dostępności produktów w wybranym sklepie stacjonarnym. 
 
Coraz więcej gospodarstw domowych posiada systemy asystujące -  także w Polsce. Dzisiaj służą głownie do odtwarzania ulubionej muzyki, sprawdzania pogody czy informowania o wydarzeniach,  ale naturalnym krokiem w dalszym wykorzystywaniu tych urządzeń są zakupy  za pomocą poleceń głosowych. Skoro rośnie popyt na tego typu usługi, 
to musimy być przygotowani od strony podaży. 

Zobacz także: CCC nabył 17,05 mln akcji Gino Rossi w ramach przymusowego wykupu
 
Łatwość korzystania z asystentów głosowych coraz bardziej zmieniać będzie także proporcję udziału zapytań głosowych do wyszukiwań tekstowych. 
 
Dla rynku Ecommerce oznaczać to może chociażby modyfikację strategii SEO czy samych opisów produktów. Dzisiaj frazy z tzw. długiego ogona to w dużym stopniu naturalne komendy głosowe wprowadzane za pomocą asystenta głosowego. Zmiana trendu wyszukiwania może sporo namieszać w kwestii dotarcia do potencjalnych konsumentów. 
 
Voice-commerce to dla nas kolejny, naturalny krok w rozbudowie Omnichannel-commerce, nad którym pracujemy. Choć rynek jest jeszcze  na wczesnym etapie, jako CCC inwestujemy w obszar AI ponieważ wierzymy, że takie rozwiązania jak voice search będą kluczowe w budowaniu relacji  z Klientami i zapewnienia najlepszych doświadczeń zakupowych.
 
Michał Pachnik -  Ecommerce Campaigns & Mobile APP Manager
 
Linki do Video:
 
Obejrzyj koniecznie materiały wideo od inwestorzy.tv:
 
Mateusz Namysł, #33 PODSUMOWANIE MIESIĄCA (08.02.2019)   BILANS, czyli podsumowanie miesiąca na rynku funduszy inwestycyjnych: I. 2019
 

Notowania CCC
  • RSS
Dodaj artykuł do: Facebook Wykop.pl twitter.com


Komentarze

   → Zobacz wszystkie

Najnowsze

Dodaj komentarz (10-500 znaków)

biznes