Jesteś w: Strona główna » Biznes » Firma

Dlaczego wirtualna centrala telefoniczna jest lepsza od tradycyjnej?

03.01.2018 13:57  Firma
Każdy, nawet początkujący przedsiębiorca wie, że zarządzanie przedsiębiorstwem nie może obyć się bez połączenia ze światem zewnętrznym. Takim połączeniem jest nie tylko stały dostęp do Internetu, ale przede wszystkim telefon. Jeszcze do niedawna podstawowym elementem wyposażenia większości biur były centrale telefoniczne. Dziś również centrala telefoniczna dla firm jest ważnym dodatkiem. Jednak zamiast tradycyjnej centrali telefonicznej, przedsiębiorcy coraz częściej stawiają na nowocześniejsze rozwiązanie, jakim jest wirtualna centrala telefoniczna dla firm.

Wirtualna centrala telefoniczna dla firm i jej przewaga nad tradycyjną centralą

Główną zaletą wirtualnej centrali telefonicznej jest przede wszystkim jej niski koszt zainstalowania oraz utrzymania. W przeciwieństwie do tradycyjnych central telefonicznych, które składały się z licznych aparatów telefonicznych połączonych przewodowo, serwerów oraz innych urządzeń sterujących ich pracą, wirtualna centrala telefoniczna dla firm nie potrzebuje takiego sprzętu. Do jej funkcjonowania wystarczy bowiem dostęp do Internetu, telefon stacjonarny lub komórkowy oraz komputer. Czyli wszystko to, co posiada każda firma.

Wybierz wirtualną centralę telefoniczną i zacznij oszczędzać od razu!


Brak konieczności zakupu kosztownego sprzętu elektronicznego, jego późniejszego utrzymania i konserwacji to pierwsza oszczędność, jaka pojawi się, kiedy postawimy na centralę telefoniczną w chmurze. To jednak nie wszystko! Ograniczeniu ulegną bowiem także nasze codzienne wydatki na połączenia telefoniczne. Większość operatorów telefonii IP oferuje bowiem swoim klientom całkowicie bezpłatne połączenia wewnętrzne oraz bardzo atrakcyjne stawki na połączenia międzynarodowe. Jeśli więc często rozmawiamy z zagranicą, różnicę odczujemy już w pierwszym miesiącu korzystania z wirtualnej centrali.

Wirtualna centrala telefoniczna dla firm a ekologia

Zmiana tradycyjnej centrali telefoniczne na jej nowocześniejszą, wirtualną „siostrę”, pomoże także zaoszczędzić energię elektryczną. Ma to znaczenie jednak nie tylko ze względu na pieniądze, jakie dzięki temu pozostaną w firmowym budżecie, ale przede wszystkim na stan naszego środowiska naturalnego. Jako, że wirtualna centrala telefoniczna opiera swoje działanie na chmurze i nie korzysta z fizycznego sprzętu (stacjonarnych aparatów telefonicznych, przewodów, serwerów i ich osprzętu) nie ma także późniejszej konieczności ich utylizacji, co pozytywnie wpływa na stan środowiska.

Jak uruchomić wirtualną centralę telefoniczną w swojej firmie?


Połączenie centrali telefonicznej działającej w chmurze jest bardzo proste. Wystarczy znaleźć operatora oferującego taką usługę oraz wybrać najlepszy pakiet usług. Oferowana centrala telefoniczna dla firm w Dzinga występuje także w wersji bez umowy, co pozwala na lepszą kontrolę firmowych wydatków. Wirtualna centrala telefoniczna swoje działanie opiera się na rozbudowanej platformie Call-Flow Management, która wraz z praktycznym widgetem Smart Call-Back pozwala na kompleksowe zarządzanie połączeniami telefonicznymi.



  • RSS
Dodaj artykuł do: Facebook Wykop.pl nk.pl blip.pl twitter.com
biznes