Grupa Azoty
PARTNER
SERWISU
Jesteś w: Strona główna » Biznes » Firma » Fuzje

Grupa CDRL przejmuje pakiet większościowy w spółce Broel

15.03.2019 11:45  Fuzje
Grupa CDRL przejmuje pakiet większościowy w spółce Broel Grupa CDRL, notowany na GPW czołowy dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej, objął udziały nowej emisji w spółce Broel. W wyniku transakcji CDRL będzie właścicielem 70 proc. udziałów i 70 proc. głosów na zgromadzeniu wspólników, za które wniósł do spółki wkład pieniężny w wysokości 2515 tys. zł. Broel to renomowany polski producent czapek i akcesoriów dziecięcych.

- Z sukcesem dokonaliśmy kolejnej inwestycji w spółkę, której asortyment uzupełni naszą dotychczasową ofertę. Broel to znana na polskim rynku marka, oferująca czapki i akcesoria dziecięce produkowane z wysokiej jakości materiałów. To podejście doskonale wpisuje się w strategię naszej grupy, dlatego zdecydowaliśmy o włączeniu jej w nasze struktury. Dzięki temu możemy zaoferować naszym klientom jeszcze ciekawszą, zdywersyfikowaną ofertę – mówi Marek Dworczak, prezes CDRL

Zobacz także: Rekordowa sprzedaż i zyski VIGO System

Broel to wrocławski producent czapek i akcesoriów dziecięcych z ponad 20-letnim doświadczeniem. Asortyment spółki charakteryzuje się dobrą konstrukcją, która zapewnia dzieciom komfort i bezpieczeństwo. Broel posiada kolekcje czapek dedykowanych każdej porze roku, o ciekawym wzornictwie i kolorystyce. Wszystkie artykuły produkowane są w Polsce z wyselekcjonowanych najwyższej jakości materiałów, sprowadzanych z Włoch, Francji i Hiszpanii.

Pozostałe 30 proc. udziałów spółki Broel zostało objęte przez dotychczasowe wspólniczki, które będą pełniły funkcje dyrektorów departamentu handlowego i finansowego oraz do spraw produkcji.

Na początku bieżącego roku grupa CDRL dokonała zakupu 74,9 proc. udziałów spółki DPM (poprzednio: Handlowo – Przemysłowej Grupie West Ost Union) z Białorusi, zarządzającej siecią supermarketów Buslik – lidera sprzedaży odzieży i akcesoriów dziecięcych w tym kraju. Sieć Buslik posiada kompleksową ofertę dla dzieci do 12 lat, m.in. odzież dziecięcą, obuwie, zabawki i meble.

- Zgodnie z zapowiedzią, chcemy wprowadzać kolejne marki własne do sprzedaży w sieci supermarketów Buslik. Wychodzimy do białoruskich klientów z polskim, doskonałym jakościowo produktem, jakim są czapki marki Broel. Mamy nadzieję, że tak jak nas, zachwycą rodziców i dzieci na tym rynku – dodaje Dworczak

Zobacz także: F5 przejmuje NGINX

W styczniu CDRL objęło 69 proc. udziałów w spółce odzieżowej Lemon Fashion i 40 proc. udziałów w Sale Zabaw Fikołki. Lemon Fashion jest pierwszą marką odzieży dziecięcej w Polsce dedykowaną aktywności fizycznej dzieci. Spółka jest projektantem, producentem i dystrybutorem ubrań pod markami Lemon Explore, Lemon Fashion, Thermotex, Actisoft oraz akcesoriów marki Petit Bijou. Dzięki zaangażowaniu w Sale Zabaw Fikołki, Spółka pozyskała nowy kanał dotarcia do swoich klientów. W ramach współpracy ze spółką Sale Zabaw Fikołki, prowadzone są 2 sklepy oraz 5 cornerów sprzedażowych pod marką Coccodrillo. W planach do końca 2021 roku, jest zwiększenie lokalizacji sklepów i cornerów pod brandem Coccodrillo, a tym samym sal zabaw Fikołki do 30.


Grupa CDRL

Obejrzyj koniecznie materiały wideo od inwestorzy.tv:
 
Albert "Longterm" Rokicki, #112 PYTANIA DO LONGTERMA (22.02.2019)   Paweł Szczepanik przedstawia: CZY KUPOWANIE DOŁKÓW MA SENS | Analiza techniczna
 

  • RSS
Dodaj artykuł do: Facebook Wykop.pl twitter.com

Komentarze

  

Dodaj komentarz (10-500 znaków)

biznes