Jesteś w: Strona główna » Biznes » Firma » Fuzje

IMS przejmuje APR - konkurenta w segmencie audiomarketingu

10.08.2018 08:25  Fuzje
IMS przejmuje APR - konkurenta w segmencie audiomarketingu Zarząd IMS podpisał z właścicielami katowickiej spółki APR umowę ramową term-sheet, która zmierza do przejęcia 100% udziałów. APR zajmuje się świadczeniem usług audiomarketingu w segmencie ekonomicznym w oparciu o około 3.000 lokalizacji abonamentowych.

Po podpisaniu umowy inwestycyjnej do 5 listopada 2018 roku IMS zapłaci właścicielom APR kwotę 3,75 mln zł. Ostateczna cena transakcji może ulec zmianie w zależności od wyników finansowych APR (earn-out). IMS, lider rynku marketingu sensorycznego w Polsce, zgodnie z wcześniej ujawnioną publicznie zapowiedzią, poszukuje wartości dodanej dla akcjonariuszy poprzez transakcje M&A. Przejęcie APR jest potwierdzeniem tych starań i konsekwencją upoważnienia zarządu spółki do emisji do 5 mln akcji przez walne zgromadzenie z 31 lipca br.

„Mamy ambicje stać się podmiotem konsolidującym rynek marketingu sensorycznego w Polsce i poza granicami. Niedawno walne zgromadzenie upoważniło zarząd do podwyższenia kapitału w drodze emisji akcji, co dodatkowo nas zmotywowało do intensywnych poszukiwań celów transakcji M&A. Chcemy sprawnie przeprowadzać akwizycje, a co najważniejsze takie, które zwiększą wartość IMS dla akcjonariuszy” – powiedział Piotr Bielawski, wiceprezes zarządu IMS.
 
Więcej informacji w załączniku
 
IMS

  • RSS
Dodaj artykuł do: Facebook Wykop.pl twitter.com

Komentarze

  

Dodaj komentarz (10-500 znaków)

biznes