Jesteś w: Strona główna » Giełda » BENEFIT
Kurs bieżący 1 140,00
RSS

BENEFIT

BENEFIT SYSTEMS SPÓŁKA AKCYJNA [BFT] Kod ISIN: PLBNFTS00018
Kurs PLN Zmiana % dzienna Obrót Czas ost. zmiany
Otw. Min. Max. Ost. szt. PLN
1 136,40 1 115,50 1 140,00 1 140,00 -0.44% ↓ 331 375176 06.12.2017
Historyczny kurs zamknięcia
Tryb
Typ wykresu
Porównaj instrument z:
1 2 3 4

Analizy i rekomendacje

  BENEFIT

Opis spółki

  

BENEFIT SYSTEMS SPÓŁKA AKCYJNA powstała w 2000 roku w Warszawie z inną wizją działania niż bieżący model biznesowy. Firma oferowała, podobnie jak dzisiaj, pozapłacowe świadczenia dla pracowników korporacyjnych jednakże z zakresu usług finansowych. Ostatecznie spółka skoncentrowała się na rozbudowie pozapłacowych świadczeń pracowniczych, ale z segmentu sportu i rekreacji.

W 2003 roku spółka dołączyła do swojej oferty świadczenia motywacyjne z obszaru sportu i rekreacji, które były jedynie niewielkim dodatkiem do głównego produktu. Jednak wiele pozytywnych reakcji z rynku pracy, potwierdzały, że świadczenia motywacyjne z tego segmentu, są bardziej pożądane przez pracodawców niż usługi finansowe. Dlatego w 2004 roku firma, postanowiła skoncentrować się na rozwoju unikalnego i innowacyjnego modelu biznesowego oferującego nielimitowany dostęp do obiektów sportowych oraz rekreacyjnych.

Była to wówczas niekonwencjonalna i nowatorska koncepcja nie tylko na rynku polskim, ale również na skalę europejską. W 2004 roku pierwszy produkt przedsiębiorstwa w segmencie pozapłacowych świadczeń pracowniczych ukierunkowanych na sport i rekreację umożliwiał dostęp tylko do kilku klubów w Warszawie. Jednak tak jak potwierdzały wcześniejsze założenia, idea spotkała się z zainteresowaniem zarówno pracodawców, jak i pracowników.

Nieustanne poszerzanie bazy partnerów, udoskonalanie samego produktu oraz zadowolenie zdobytych już klientów, a także rozwój rynku pracy w Polsce, spowodowało, że z usług spółki Benefit Systems zaczęło korzystać coraz więcej dużych firm. W latach 2007 i 2008 podejmuje działania mające na celu budowę znacznej przewagi konkurencyjnej, które zaowocowały gwałtownym wzrostem zarówno liczby klientów, która na koniec 2008 roku osiągnęła ponad 800 firm, jak i liczby partnerów – do prawie 900.

W pierwszej połowie 2009 roku przedsiębiorstwo poszerzyło portfel dostępnych produktów, wprowadzając na rynek MultiBilet, wchodząc tym samym w świadczenia pracownicze z obszaru kulturalno – rozrywkowego.

Debiut na GPW: 21 kwietnia 2011 r

podstrony