Jesteś w: Strona główna » Giełda » LOTOS
Kurs bieżący 51,30
RSS

LOTOS

GRUPA LOTOS SA [LTS] Kod ISIN: PLLOTOS00025
Kurs PLN Zmiana % dzienna Obrót Czas ost. zmiany
Otw. Min. Max. Ost. szt. PLN
50,20 49,50 51,59 51,30 +3.43% ↓ 720479 36783546 17.08.2017
Historyczny kurs zamknięcia
Tryb
Typ wykresu
Porównaj instrument z:
1 2 3 4

Analizy i rekomendacje

  LOTOS

Sprawdź kontrahenta

Verdict
ZNAJDŹ FIRMĘ » ZAMÓW RAPORT » ODBIERZ E-MAIL

Dostawcą usługi jest VERDICT

Wyszukaj interesującą Cię firmę i zamów pełny raport, który zawiera aktualne, najważniejsze informacje finansowe potrzebne do podjęcia słusznej decyzji przed rozpoczęciem współpracy z kontrahentem, biurem podróży, deweloperem, sklepem internetowym, nowym pracodawcą itp. Raport pozwala także na sprawdzenie Twojej konkurencji.

Opis spółki

  
Grupa LOTOS – pionowo zintegrowany koncern naftowy zajmujący się wydobyciem i przerobem ropy naftowej oraz dystrybucją produktów naftowych. Spółka jest m.in. liderem w branży olejów smarowych. Grupa LOTOS dostarcza na rynek produkty takie jak: benzyna bezołowiowa, olej napędowy, olej opałowy, paliwo lotnicze, olej silnikowy oraz przemysłowy, asfalty i gazy.

Grupa LOTOS jest grupą kapitałową, w skład której oprócz LOTOS Czechowic, LOTOS Jasła i firmy wydobywczej Petrobaltic wchodzi 17 spółek spod znaku LOTOS. Zatrudnienie w grupie kapitałowej na koniec czerwca 2006 r. wynosiło 5547 osób. To o 112-stu pracowników więcej niż pod koniec 2005 r.

Skonsolidowany zysk netto Grupy Kapitałowej LOTOS za 1 kw. 2006 r., wg MSSF wyniósł blisko 118 mln zł. Skonsolidowany zysk netto Grupy Kapitałowej LOTOS za cały 2005 r., wg MSSF wyniósł blisko 970 mln zł. To o ponad 426 mln zł więcej niż w 2004 r.

Należąca do Grupy LOTOS S.A. rafineria w Gdańsku przerabia 6 mln ton ropy naftowej rocznie. W 2005 r. Grupa Kapitałowa Grupy LOTOS S.A. sprzedała ponad 5,7 mln ton produktów ropopochodnych.

Program Rozwoju Sieci Stacji Paliw o nazwie "Prosta", który ruszył pod koniec roku 2004 zakłada m.in. osiągnięcie do 2012 r. ok.10% udziału w rynku sprzedaży detalicznej paliw oraz rozwój sieci stacji do 500 placówek. Zakup sieci stacji Esso i Slovnaft o najwyższych standardach jakościowych oraz wolumenie sprzedaży kilkukrotnie przewyższającym średnią sprzedaż stacji w Polsce oznacza zdecydowane przyśpieszenie w procesie budowy nowoczesnej, ogólnopolskiej sieci detalicznej.

Strategia Grupy LOTOS zakłada m.in.: realizację Programu Kompleksowego Rozwoju Technicznego, rozwój w obszarze wydobycia oraz dalszy dynamiczny rozwój udziałów w detalicznym i hurtowym rynku paliw.

Debiut na GPW: 9.06.2005 r.

 
podstrony