Jesteś w: Strona główna » Giełda » VISTULA
Kurs bieżący 3,43
RSS

VISTULA

VISTULA & WÓLCZANKA SA [VST] Kod ISIN: PLVSTLA00011
Kurs PLN Zmiana % dzienna Obrót Czas ost. zmiany
Otw. Min. Max. Ost. szt. PLN
3,47 3,42 3,47 3,43 -1.15% ↓ 5888 20235 17:00
Historyczny kurs zamknięcia
Tryb
Typ wykresu
Porównaj instrument z:
1 2 3 4

Analizy i rekomendacje

  VISTULA

Sprawdź kontrahenta

Verdict
ZNAJDŹ FIRMĘ » ZAMÓW RAPORT » ODBIERZ E-MAIL

Dostawcą usługi jest VERDICT

Wyszukaj interesującą Cię firmę i zamów pełny raport, który zawiera aktualne, najważniejsze informacje finansowe potrzebne do podjęcia słusznej decyzji przed rozpoczęciem współpracy z kontrahentem, biurem podróży, deweloperem, sklepem internetowym, nowym pracodawcą itp. Raport pozwala także na sprawdzenie Twojej konkurencji.

Opis spółki

  

Vistula & Wólczanka S.A. powstała 31 sierpnia 2006 w wyniku połączenia się spółek Vistula S.A. oraz Wólczanka S.A. Połączenie nastąpiło poprzez przeniesienie całego majątku Wólczanka S.A. na Vistula S.A. w zamian za akcje, jakie Vistula S.A. wydaje akcjonariuszom Wólczanki S.A.
Vistula & Wólczanka S.A. jest organizacją skoncentrowaną na zarządzaniu własnymi markami odzieży męskiej i damskiej oraz dystrybucji marek ogólnoświatowych.

Spółka specjalizuje się w projektowaniu kolekcji, charakteryzujących się wysoką jakością, niepowtarzalnym wzornictwem oraz spójnością stylistyczną. Propozycje spółki powstają w oparciu o surowce dostarczane przez najlepszych europejskich producentów, a także odwołują się w swoich projektach do aktualnych trendów i tendencji w modzie światowej. W swoim portfelu spółka posiada następujące marki: Vistula – moda męska z wydzieloną klasyczna kolekcją Lantier, Luigi Vesari – kolekcja garniturów, Lettfield – awangardowa moda męska, Wólczanka - pełen zakres stylistyczny koszul męskich z wydzieloną ekskluzywną linią Lambet oraz przebojową Avangard, Andre Renard – formalna moda damska.
Vistula & Wólczanka S.A. skupia się na intensywnej ekspansji na rynku detalicznym. Obecnie własna sieć sprzedaży liczył ponad 170 salonów, w tym 6 za granicą. Sieć ta ulega ciągłemu poszerzeniu i na koniec 2006 roku będzie liczyć około 200 punktów sprzedaży. W niedługim czasie Vistula & Wólczanka S.A. planuje również otwarcie pierwszego sklepu multibrandowego, oferującego wszystkie marki jakimi spółka zarządza. Wybrane kolekcje Vistuli i Wólczanki dostępne są także w stoiskach firmowych, sklepach partnerskich oraz w sieci sklepów niezależnych.

Spółka jest w fazie dynamicznego przekształcania się w firmę o wyraźnym profilu marketingowo-handlowym. Skoncentrowanie się na zarządzaniu markami oraz siecią dystrybucji przełożyło się już na rozpoczęcie współpracy z międzynarodowymi producentami odzieży. Vistula & Wólczanka S.A. stała się wyłącznym dystrybutorem włoskich marek: Murphy&Nye, pod którą oferowany jest pełen asortyment odzieży damskiej i męskiej typu city sport i active oraz jeansowej marki Replay.

Zmiana strategii i konsekwentna jej realizacja sprawiły, że spółka coraz częściej korzysta z usług starannie wyselekcjonowanych producentów niezależnych. Produkcja płaszczy, swetrów, obuwia czy akcesoriów realizowana jest poza Polską głównie we Włoszech. Podjęte zostały również próby współpracy z rynkiem azjatyckim.

Vistula & Wólczanka S.A., koncentrując się na kreowaniu jednolitych stylistycznie kolekcji, a także zapewnianiu najwyższych jakości produktów, rozwija nowoczesne i dostosowane do aktualnych potrzeb zaplecze produkcyjne. Stała modernizacja bazy produkcyjnej to zapewnienie niepowtarzalnej jakości garniturów, czyli asortymentu wymagającego największej precyzji wykonania. W spółkach zależnych, równolegle z kolekcjami Vistuli, produkowane są wyroby na zlecenie ogólnoświatowych marek odzieżowych. Wysoką jakość produktów Vistula potwierdza certyfikat Systemu Zapewnienia Jakości ISO 9001:2000 otrzymany w kwietniu 2000 r.

Debiut na GPW30.09.1993 r.

 

podstrony