Jesteś w: Strona główna » Biznes » Gospodarka

Atrium przejęło zarządzanie Galerią Dominikańską we Wrocławiu

10.01.2019 11:01  Gospodarka
Atrium przejęło zarządzanie Galerią Dominikańską we Wrocławiu Grupa Atrium przejęła zarządzanie centrum handlowym Galeria Dominikańska we Wrocławiu, którego jest właścicielem, podało Atrium. Wprowadzona zmiana ma pozwolić na dalszą modernizację i podnoszenie jakości Galerii Dominikańskiej zgodnie ze strategią Grupy Atrium.

"Zgodnie z przyjętą strategią koncentrujemy działania biznesowe na dynamicznie rozwijających się aglomeracjach miejskich oraz na centrach handlowych znajdujących się w obszarach charakteryzujących się potencjałem wzrostu i posiadających dobrze rozwiniętą sieć komunikacji. Takim miejscem zdecydowanie jest Galeria Dominikańska. Przejęcie funkcji zarządczych ułatwi nam planowanie dalszego udoskonalania tego miejsca oraz sprawne wprowadzanie zmian. Chcemy, aby nasze flagowe centra były dla naszych klientów tzw. trzecim miejscem, po domu i pracy, w którym możemy aktywnie spędzić swój czas, spotkać się z przyjaciółmi, smacznie zjeść i przy okazji zrobić zakupy" - powiedziała deputy CEO Atrium w Polsce Anna Dafna, cytowana w komunikacie.

Do tej pory zarządcą była firma ECE, od której Atrium kupiło centrum w 2013 r.

W Galerii Dominikańskiej na ponad 32 tys. m2 powierzchni znajduje się 107 lokali, siłownia, centrum medyczne, supermarket, a także wiele punktów gastronomicznych. Wśród najemców jest również salon Empik w koncepcie future store basic. Została otwarta w 2001 r.

Grupa Atrium to jeden z wiodących właścicieli, zarządców i deweloperów centrów handlowych w Europie Środkowo-Wschodniej. W portfolio grupy znajdują się 34 centra i nieruchomości handlowe zlokalizowane w 4 krajach, o wartości rynkowej 2,8 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto wynoszącej prawie 1 mln m2. Spółka jest notowana na giełdzie w Wiedniu oraz Euronext Amsterdam.

ISBnews


 

  • RSS
Dodaj artykuł do: Facebook Wykop.pl twitter.com

Komentarze

  

Dodaj komentarz (10-500 znaków)

biznes