Jesteś w: Strona główna » Biznes » Szkolenia i Konferencje » IT

Konferencja IT Service & Support GigaCon

24.08.2012 13:40  IT
Konferencja IT Service & Support GigaCon
25 września 2012
Warszawa
Hotel Novotel Airport


Serdecznie zapraszamy do udziału w II edycji konferencji poświęconej najnowszym koncepcjom i systemom przeznaczonym do obsługi obszaru wsparcia serwisowego.

Celem wydarzenia jest przedstawienie wiodących rozwiązań pomocnych w ujednoliceniu i uproszczeniu zarądzania środowiskiem IT.

PROPONOWANA TEMATYKA SPOTKANIA:

- Zarządzanie incydentami
- Zarządzanie problemami
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie konfiguracją
- Zarządzanie poziomem serwisu
- Ewidencja i kontrola zasobów
- Outsourcing IT
- Rozwiązania Service Desk i Help Desk
- Technologie dla Call Center i Data Center
- Zarządzanie wiedzą w zarządzaniu usługami IT
- Jak w zgodzie z prawem organizować pracę w dziale wsparcia IT?
- Narzędzia wspierające zarządzanie usługami w chmurze

Konferencja jest BEZPŁATNA, jednak warunkiem uczestnictwa jest wcześniejsza rejestracja.

http://gigacon.org/IT_Service_Support/2012/rejestracja



Konferencja skierowana jest do:

- kierowników działów supportu i helpdesku,
- kierowników działów informatyki,
- pracowników wsparcia technicznego,
- kierowników działów obsługi klienta, 

Uczestnikom konferencji zapewniamy: komplet materiałów konferencyjnych, przerwę kawową, możliwość uczestniczenia w wykładach.

Kontakt:
Dariusz Wójcik
tel.: 22 427 36 51
dariusz.wojcik@software.com.pl




  • RSS
Dodaj artykuł do: Facebook Wykop.pl nk.pl blip.pl twitter.com
biznes