Jesteś w: Strona główna » Biznes » E-biznes

Internetowa rewolucja w polskich firmach

21.08.2018 13:40  E-biznes
Internetowa rewolucja w polskich firmach Ponad połowa Polaków jest gotowa opłacać rachunki czy robić zakupy online, ale tylko co dziesiąta firma jest w stanie oferować swoje usługi w internecie - wynika z danych Google Polska. Przyczyną jest brak wiedzy i brak umiejętności.

- Polscy zwłaszcza mali przedsiębiorcy są dopiero na początku drogi - podkreśla Łukasz Pietrzak zajmujący się projektem "Internetowa rewolucja", nad którym patronat sprawuje ministerstwo rozwoju i ministerstwo edukacji. Trzydziestu doradców w całej Polsce kontaktuje się z przedsiębiorstwami, buduje dla nich indywidualny plan rozwoju po czym przez trzy miesiące wspiera ich w realizacji tego planu.

Po pomoc zgłaszają się najczęściej przedsiębiorcy zajmujący się handlem ale także z branż takich jak IT, edukacja i całe spektrum małych i średnich przedsiębiorstw od elektroników po hotele dla zwierząt czy innowacyjne startupy.
Od 2017 roku do tej pory w internetowych rewolucjach wzięło udział 20 tysięcy polskich przedsiębiorstw i zgłaszają się kolejne. Jak informuje Patryk Polkowski z instytutu IPSOS, wyniki badania pokazują, że umiejętne stosowanie narzędzi internetowych w firmach przynosi wymierne korzyści.

Badanie wykazało, że firmy, które wzięły udział w projekcie nie tylko poprawiły swoje wyniki biznesowe takie jak zwiększenie liczby klientów, wzrost zysków i obrotów ale też zwiększyły zatrudnienie.

IAR

  • RSS
Dodaj artykuł do: Facebook Wykop.pl twitter.com

Komentarze

  

Dodaj komentarz (10-500 znaków)

biznes