Jesteś w: Strona główna » Biznes » E-biznes

Jaki nowoczesny CRM online będzie najlepszym wyborem w 2015 roku?

20.02.2015 13:20  E-biznes
Chyba nikogo nie trzeba przekonywać, że w XXI wieku nowoczesne technologie rozwijają się bardzo szybko. To wszystko, co było cudem techniki jeszcze zaledwie kilka lat temu, dziś nie robi już na nikim żadnego wrażenia.

Nie dziwi więc, że również systemy CRM muszą iść z duchem czasu i wychodzić naprzeciw zmieniającym się potrzebom użytkowników. Jaki więc powinien być nowoczesny CRM online w 2015 roku? Oto odpowiedź!

Nowoczesny CRM na miarę 2015 roku


W 2015 roku przed twórcami prostych systemów CRM stoi bardzo trudne zadanie. Dlaczego? Dlatego, że obecnie aplikacja musi spełnić szereg warunków, by przebić się w gąszczu konkurencji. Ważna jest po pierwsze prosta obsługa. Jest to jeden z kluczowych warunków sukcesu aplikacji. Aplikacja powinna być prosta, przejrzysta i intuicyjna. Chodzi o to, by każdy poradził sobie z jej obsługą, nawet osoby, które nie są wykształcone informatycznie. Dzięki temu tacy pracownicy z chęcią będą używać aplikacji, bo nie ma nic gorszego niż przeładowana, trudna w obsłudze.

Po drugie, koniecznie musi być łatwo dostępna i co ważne dostępna wszędzie online. Użytkownik powinien mieć możliwość pracy z nią za pomocą urządzeń mobilnych (jak smartfon, tablet) gdziekolwiek tylko się znajduje. Bo przecież praca to nie tylko siedzenie za biurkiem, ale też wyruszenie w teren do klienta.

Dobra aplikacja na 2015 rok, musi się dynamicznie rozwijać, bo wszystko wokół się zmienia. Aby dobrze zarządzać relacjami z klientami, trzeba nadążać za tym postępem. Nie ma nic gorszego od stagnacji, konkurencja przecież nie śpi. By klient zainteresował się systemem, trzeba koniecznie posiadać dobrą pomoc techniczną (support), która szybko reaguje na wszelkie potrzeby i zapytania. Dzięki temu użytkownik CRM-u łatwiej zaufa aplikacji i zostanie z nią na dłużej.

Idealny system CRM w 2015 roku to również taki, którego pomysłodawcy pamiętają, że stworzenie świetnej aplikacji to dopiero początek drogi, trzeba ją bowiem jeszcze nieustannie udoskonalać. I na koniec, czas to pieniądz tak więc praca z aplikacją musi być, możliwie jak najszybsza. System na przecież ułatwiać i usprawniać prowadzenie biznesu, a nie być źródłem dodatkowych problemów. Stabilny, szybko pracujący system to coś, na co należy zwrócić uwagę w tym roku.

Testujemy prosty CRM online

W nasze ręce wpadł system miniCRM, jest to prosty CRM online dla małych i średnich firm. Został zaprojektowany w taki sposób, by nawet ktoś, kto nigdy wcześniej nie miał nic wspólnego z rozwiązaniem tego rodzaju, poradził sobie bez trudu. Współcześnie firmy nie mają ani czasu, ani pieniędzy na mozolne szkolenie pracowników i w związku z tym miniCRM niczego takiego nie wymaga. Co ważne, wszystkim, co trzeba mieć, by zacząć cieszyć się korzystaniem z aplikacji jest dostęp do Internetu. Jest ona bowiem dostępna za pomocą przeglądarki internetowej online. Pozwala to nam ponownie zaoszczędzić, ponieważ unikamy konieczności zainstalowania specjalistycznego, często bardzo kosztownego oprogramowania ‐ Ceny aplikacji zaczynają się już od 29zł netto miesięcznie. Co więcej, ten prosty CRM możemy używać na każdym urządzeniu mobilnym takim jak smartfon czy tablet.

Twórcy miniCRM, firma Ageno z Bielska-Białej dokładają wszelkich starań, by na bieżąco odpowiadać na rosnące potrzeby użytkowników. System jest ciągle aktualizowany, rozwijany, wzbogacany w nowe potrzebne funkcje i dostosowywany do oczekiwań klientów.

Najważniejsze naszym zdaniem funkcje programu:


  • Zadania ‐ Prosty system tasków, zadań todo w formie GTD. Można dodać notatkę do zadania, zlecić wykonanie zadania współużytkownikowi;
  • Kontakty ‐ Twoja firmowa książka kontaktów umożliwiająca zbieranie informacji o Twoich klientach, szybko i zawsze pod ręką;
  • Interesy ‐ Zlecenia firmowe, z angielskiego Deals. Wszystkie zlecenia, jakie masz ze swoimi klientami. Interesy podzielone są na etapy sprzedażowe i statusy;
  • Raporty ‐ Coś ważnego dla każdego szefa firmy ‐ podgląd wyników sprzedażowych pracowników w formie czytelnych, prostych wykresów.

Kolejna kwestia to czas, który w dzisiejszym świecie jest towarem deficytowym i twórcy systemu miniCRM doskonale zdają sobie z tego sprawę. Co z tego wynika? By zacząć korzystać z aplikacji potrzebujemy tylko 15 sekund! Jedyne co trzeba zrobić to zarejestrować się i już można korzystać z pełnego bogactwa systemu. Również późniejsze użytkowanie aplikacji jest komfortowe ze względu na fakt, że jej obsługa nie wymaga dużych nakładów czasu. Wszystko zostało zaprojektowane w taki sposób, by niepotrzebnie nam go nie zabierać. Olbrzymią zaletą w czasach kryzysu jest też to, że korzystanie z aplikacji miniCRM jest tańsze, niż mogłoby się wydawać, a może być zupełnie bezpłatne, w przypadku bardzo małych firm. Szeroka gama dostępnych ofert abonamentowych pozwala wybrać opcję idealnie dostosowaną do własnych potrzeb. Jesteś freelancerem albo prowadzisz bardzo małe przedsiębiorstwo? Możesz korzystać z tego systemu zupełnie za darmo.

Podsumowując można z całą pewnością przedstawić miniCRM.pl jako świetne rozwiązanie na miarę 2015 roku.

Każdy system ma swoje mocne i słabe strony, wszystko zależy od potrzeb odbiorcy. Jeśli poszukujesz prostego rozwiązania, to z całą pewnością powinieneś rozważyć powyższy.


Artykuł został przygotowany przez redakcję portalu minifirmy.pl

  • RSS
Dodaj artykuł do: Facebook Wykop.pl twitter.com

Komentarze

   → Zobacz wszystkie

Najnowsze

  • My również pracujemy na Berberis i szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie pracy na innym systemie. Nie ma co ukrywać, że pod tym względem zaszły zdecydowane zmiany. Jeśli wam tylko zależy na osiągnięciu czegoś biznesowo, macie dużo pracy, to naprawdę optymalizacja pełni tutaj kluczową rolę i tego się po prostu pilnujcie.

    ~kesme   (24 maja o 07:22)   Zgłoś spam
    Oceń komentarz:
    50%
  • Pracujemy na Berberis od naprawdę bardzo dawna i akurat uważam, że to jest jedno z najlepszych rozwiązań na rynku. Przyczyn całe mnóstwo, polecam ich z wielu powodów. Te najważniejsze to na pewno - liczba funkcji, ich rozwój, prostota obsługi systemu. Pod względem planowania i zarządzania sytuacja odmieniła się nam diametralnie i to moim zdaniem odpowiedni kierunek.

    ~rodos   (11 maja o 07:21)   Zgłoś spam
    Oceń komentarz:
    50%

Dodaj komentarz (10-500 znaków)

biznes