Jesteś w: Strona główna » Biznes » E-biznes

Lidl Polska uruchomi sklep internetowy z produktami przemysłowymi

04.04.2019 09:29  E-biznes
Lidl Polska uruchomi sklep internetowy z produktami przemysłowymi Lidl Polska uruchomi sklep internetowy, podała spółka. Klienci będą mogli kupić w nim produkty przemysłowe m.in. tekstylia, akcesoria kuchenne, AGD, sprzęt elektroniczny czy narzędzia, podała spółka. Obecnie sklep znajduje się w fazie testów.

Lidl-sklep.pl zwiększy dostępność produktów oraz ułatwi dokonywanie zakupów - szczególnie klientom, którzy dotychczas nie mieli sklepu Lidl w pobliżu miejsca zamieszkania, podano.

"Przez okres ostatnich dwóch lat wdrożyliśmy kilka innowacyjnych projektów z kategorii e-commerce: platformę do rezerwacji win i innych alkoholi WinnicaLidla.pl, witrynę do rezerwacji wycieczek Lidl-podroze.pl czy nową aplikację mobilną Lidl Plus. W dobie, gdy dostęp do Internetu jest coraz większy, oferowanie usług internetowych jest jednym z najważniejszym kierunków rozwoju sieci handlowych. Cieszymy się, że Lidl Polska również uczestniczy w tej internetowej rewolucji" - powiedział prezes Maksymilian Braniecki, cytowany w komunikacie.

Zobacz także: 
Lidl na czele marek o największych wydatkach reklamowych. Raport IMM: Wydatki reklamowe w wybranych branżach w lutym 2019

Za pośrednictwem sklepu internetowego klienci będą mogli kupić artykuły przemysłowe. W momencie startu witryny w ofercie będzie ponad 650 produktów, jednak następnie ich liczba będzie systematycznie wzrastać. W ramach Lidl-sklep.pl dostępny będzie asortyment zbieżny z ofertą sklepu stacjonarnego. Dodatkowo będą pojawiać się oferty specjalne - dostępne tylko przez Internet. Oferta produktowa w sklepie internetowym Lidl Polska będzie zmieniać się trzy razy w tygodniu - w poniedziałek, czwartek i sobotę, wskazano również.

"Od początku naszej działalności w Polsce naszym celem jest oferowanie wysokiej jakości produktów w atrakcyjnej, niskiej cenie. Cieszymy się, że dzięki Lidl-sklep.pl dostęp do nich będzie jeszcze prostszy. Pracowaliśmy nad tym projektem od pewnego czasu, w tworzenie go były zaangażowane koleżanki i koledzy z wszystkich działów naszej firmy. Wierzymy, że sklep internetowy będzie cieszył się dużą popularnością zarówno wśród naszych stałych, jak i nowych klientów" - dodał członek zarządu Lidl Polska Piotr Rogowski.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w 30 krajach istnieje około 10 500 sklepów tej marki, a w Polsce - ponad 630.

ISBnews

Obejrzyj koniecznie materiały wideo od inwestorzy.tv:
 
Albert "Longterm" Rokicki, #113 PYTANIA DO LONGTERMA (15.03.2019)   Nowy kształt rynku finansowego
 

  • RSS
Dodaj artykuł do: Facebook Wykop.pl twitter.com

Komentarze

  

Dodaj komentarz (10-500 znaków)

biznes