Jesteś w: Strona główna » Biznes » E-biznes

Raport Deloitte: Coraz więcej ludzi subskrybuje serwisy online

11.01.2018 14:48  E-biznes
Raport Deloitte: Coraz więcej ludzi subskrybuje serwisy online Do końca roku połowa dorosłych osób w krajach rozwiniętych będzie miała wykupione co najmniej dwie subskrypcje mediów w internecie. To wynik najnowszego raportu firmy doradczej Deloitte.

"Chodzi głównie o telewizję, filmy, muzykę, wiadomości i prasę dostępne online" - mówi Jakub Wróbel z Deloitte. "Szacujemy, że na świecie w tym roku będzie wykupionych 580 mln. płatnych subskrypcji mediów i będą one wykorzystywane przez 350 mln. użytkowników na świecie. To wzrost o około 20 procent względem roku 2017" - dodaje"

W 2020 roku przeciętny użytkownik będzie miał już cztery takie płatne subskrypcje. "W tym roku wzrośnie też liczba rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji, zwłaszcza w biznesie" - dodaje Jan Michalski z Deloitte. "Infrastruktura i rozwiązania , które umożliwiają budowanie aplikacji opartych o sztuczną inteligencję znacznie potaniały, tym samym zwiększyła się ich dostępność. Dlatego spodziewamy się, że polskie firmy będą wykorzystywały to, by tworzyć własne rozwiązania oparte o sztuczną inteligencję" - mówi Michalski.

W tym roku liczba takich projektów będzie dwa razy większa niż w ubiegłym.

Centrum "cyfrowego świata" stanie się za to smartfon. Przemie on rolę nie tylko telefonu, ale też komputera osobistego, odbiornika telewizyjnego oraz routera.

Był to 17. raport "TMT Predictions" przygotowany przez Deloitte.

IAR


  • RSS
Dodaj artykuł do: Facebook Wykop.pl twitter.com

Komentarze

  

Dodaj komentarz (10-500 znaków)

biznes