Jesteś w: Strona główna » Biznes » Firma » Kadry i Płace

Monika Salamon i Andrzej Krok na czele agencyjnego zespołu klienckiego w Deloitte Digital

19.06.2017 10:32  Kadry i Płace
Deloitte Digital wzmacnia zespół

Deloitte Digital ma nowych group account directorów. Do agencji dołączyli Monika Salamon i Andrzej Krok. Pokierują oni zespołem odpowiadającym za obszar współpracy z klientami agencji.
 
– Nasz zespół stale się powiększa. Co więcej, w planach mamy dalszy rozwój Deloitte Digital. Doceniamy wszechstronne doświadczenie Moniki i Andrzeja w zakresie marketingu i komunikacji reklamowej – mówi Olgierd Cygan, Partner, Lider Deloitte Digital w Polsce i Europie Środkowej. 
 
Deloitte Digital oferuje kompleksowe wsparcie łączące doradztwo strategiczne, usługi kreatywno-marketingowe oraz wdrożenia zaawansowanych rozwiązań technologicznych. Część agencyjna jest jednym z kluczowych obszarów działania Deloitte Digital.
 
– Naszym celem jest dostarczanie zintegrowanych rozwiązań, które mają realny wpływ na biznes klientów – mówi Andrzej Krok. – W dobie transformacji cyfrowej niezbędne okazują się aktywne partnerstwa, dlatego w odpowiedzi na potrzeby rynku, nawiązaliśmy bliską współpracę z takimi dostawcami rozwiązań technologicznych, jak Adobe i Salesforce – podsumowuje.
 
– Synergia szerokich kompetencji w ramach Deloitte Digital jest szansą budowania unikalnego modelu usług i tworzenia dodatkowej wartości dla naszych klientów. Bycie częścią tego procesu jest inspirującym wyzwaniem – dodaje Monika Salamon.
 
Monika Salamon posiada 14-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Poprzednio pracowała w Grey Group, gdzie od 2015 roku pełniła funkcję Regional Group Account Directora. Współtworzyła kampanie nagrodzone Effie dla marek: Hellmann's, Lenor, TOZ oraz Pharmaton Geriavit (Gold). Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku marketing i zarządzanie.
 
Andrzej Krok swoją karierą w marketingu rozpoczął w agencji Hypermedia/Isobar, skąd przeszedł do DDB&tribal. Początkowo na stanowisku menadżera projektu, następnie od 2012 roku pracował jako dyrektor ds. klientów. Od 2015 roku związany był z agencją Wunderman. W Deloitte Digital współpracuje przy realizacji projektów m.in. dla: Pizzy Hut, Getin Banku, Mazdy, Łomży, Polkomtela. Ukończył marketing i zarządzanie na Akademii Ekonomicznej w Krakowie. 
 
Deloitte Digital 

  • RSS
Dodaj artykuł do: Facebook Wykop.pl nk.pl blip.pl twitter.com

Komentarze

  

Dodaj komentarz (10-500 znaków)

biznes