Edyta Kowal nową CMO w Prowly

07.08.2018 10:15  Kadry i Płace
Edyta Kowal nową CMO w Prowly Edyta Kowal, dotychczasowa Content Marketing Managerka w Prowly, awansowała na stanowisko Chief Marketing Officera. Zastąpiła na tym stanowisku Piotra Bożka, który odszedł z firmy w maju br., by rozwijać własny biznes. Jako Chief Marketing Officer, Edyta koordynuje działania marketingowe Prowly w Polsce i na rynkach zagranicznych. Do jej obowiązków należy m.in. budowa strategii marketingowej Prowly, bieżąca optymalizacja ROI, a także zarządzanie i rozwój zespołu.
 
Od samego początku naszej współpracy z Edytą niesamowicie imponuje mi jej tempo rozwoju. Kiedy trzy lata temu w Prowly zaczął kiełkować plan działań content marketingowych nie miałam wątpliwości, że Edyta rozwinie swoje skrzydła właśnie w tym zakresie. To wtedy wspólnie wymarzyłyśmy sobie najlepszy serwis edukacyjny o public relations w Polsce i zagranicą. Nasza współpraca na poziomie podzielanych wartości sprawia, że Edyta realizuje się w Prowly nie tylko zawodowo, ale i buduje swoją markę osobistą. Mam w sobie głębokie przekonanie, że objęcie sterów w zespole marketingowym pozwoli zarówno Edycie, jak i firmie, rozwijać kolejne supermoce.
 
JOANNA DRABENT, CEO I WSPÓŁZAŁOŻYCIELKA PROWLY.
 
Edyta do tej pory odpowiadała za strategię content marketingową i prowadziła międzynarodowy serwis poświęcony public relations – Prowly Magazine. Zainicjowała również cykl spotkań branżowych dla praktyków content marketingu - Content Espresso, który prowadzi wspólnie z trzema innymi ekspertkami branżowymi: Magdaleną Urbaniak z Brand24, Anną Mościcką z Whites oraz Małgorzatą Walendziewską z indaHash. Wcześniej redaktor naczelna Proto.pl, portalu branżowego o public relations w Polsce, i PR-owiec wspierający takie marki jak Castrol czy Evenea. Udziela się ekspercko na łamach rodzimych i zagranicznych mediów. Pisze głównie o komunikacji, contencie i social mediach. Po godzinach pilotuje niebieską mazdę MX5. 
 
Do zespołu Prowly dołączyła we wrześniu 2015 roku.

Prowly

 

  • RSS
Dodaj artykuł do: Facebook Wykop.pl twitter.com

Komentarze

  

Dodaj komentarz (10-500 znaków)

biznes