Jakub Jędrys dyrektorem działu zarządzania projektami

17.05.2018 11:29  Kadry i Płace
Jakub Jędrys dyrektorem działu zarządzania projektami
Jakub Jędrys dołączył do firmy doradczej Savills obejmując stanowisko dyrektora działu zarządzania projektami, w ramach którego, wraz z zespołem, będzie zapewniał klientom Savills kompleksowe wsparcie techniczne z zakresu doradztwa budowlanego, w tym aranżacji powierzchni – zarówno dla najemców jak i właścicieli nieruchomości biurowych, handlowych i magazynowych.
 
Jakub posiada 16-letnie doświadczenie zawodowe na rynku nieruchomości komercyjnych. Przed dołączeniem do Savills pracował w firmie cmT zajmującej się kierowaniem i zarządzaniem procesami budowy oraz specjalistycznym doradztwem na każdym etapie projektów budowlanych, w tym aranżacji powierzchni w sektorze nieruchomości.  Wcześniej, w funduszu GE Capital Golub, do jego obowiązków należało też koordynowanie współpracy pomiędzy inwestorami, najemcami, architektami i generalnymi wykonawcami.
 
W trakcie swojej kariery kierował projektami, których budżety sięgały kilkudziesięciu milionów złotych. Nadzorował m.in. przygotowanie bogatej w kreatywne i nieszablonowe rozwiązania architektoniczne powierzchni dla operatora coworkingowego Brain Embassy, dla głównej siedziby British Council oraz najwyższej jakości powierzchni biznesowej dla firmy konsultingowej PwC, a także odpowiadał za projekty przebudowy budynków już istniejących m.in. 54 Koszykowa Trade Center.
 
W Savills Jakub będzie nadzorował pracę zespołu zarządzania projektami i doradzał klientom m.in. przy projektach aranżacji powierzchni biurowych, handlowych i magazynowych, a także w procesach planowania, budżetowania oraz nadzoru i oceny stanu technicznego inwestycji. Tym samym dział zarządzania projektami będzie oferował szerokie spektrum wsparcia technicznego przy procesach budowalnych, zarówno dla najemców jak i wynajmujących oraz właścicieli nieruchomości. Jego rolą będzie również rozwijanie współpracy z działami najmu Savills oraz poszerzanie zakresu usług o dodatkowe doradztwo z zakresu planowania strategicznego, zarządzania kosztami, tworzenia środowiska pracy, technicznego due diligence oraz certyfikacji ekologicznej.
 
„Wraz z dynamicznym rozwojem całej firmy rozbudowujemy również nasz zespół zarządzania projektami. Naszym klientom dajemy pełną swobodę wyboru, współpracując również z zewnętrznymi firmami odpowiadającym za doradztwo techniczne np. przy aranżacji powierzchni, jednak nasi klienci coraz częściej decydują się skorzystać ze wsparcia naszego wewnętrznego zespołu, dostrzegając pozytywny wpływ zintegrowanej usługi na sprawność i jakość realizacji projektu, a także jego całkowity koszt” – mówi Tomasz Buras, dyrektor zarządzający Savills w Polsce.
 
„W ostatnim czasie rośnie znaczenie dobrze zaprojektowanej powierzchni komercyjnej. Przestrzeń biurowa wykorzystywana jest jako argument w walce o pozyskanie i utrzymanie pracowników. Najemcom z tego sektora zależy również, by procesy zmiany lokalizacji, modernizacji powierzchni czy ekspansji przebiegały w sposób niezakłócający ciągłości pracy firmy. Z kolei wygląd lokalu handlowego jest niezwykle ważnym narzędziem wspierającym sprzedaż. Z drugiej strony dynamicznie rosnąca podaż nowej powierzchni komercyjnej niejako wymusza na właścicielach budynków już istniejących konieczność zmiany, dostosowania do nowych trendów i podwyższenia standardu swoich nieruchomości.

Zarządzanie projektami na rynku nieruchomości to zatem usługa komplementarna do usług z zakresu reprezentacji najemcy oraz wynajmującego. Obecnie jest ona niezbędna do stworzenia efektywnego i przyjaznego środowiska pracy, a także zapewnienia należytej kontroli nad wszelkimi aspektami technicznymi przygotowywania powierzchni oraz optymalizacji kosztów z tym związanych” – dodaje Jakub Jędrys, dyrektor działu zarządzania projektami, Savills.
 
Dział zarządzania projektami w Savills koordynował m.in. projekty aranżacji powierzchni dla Fujitsu Technology Solutions w University Business Park w Łodzi, WebInterpret w Gdański Business Center oraz Ceneo.pl w Business Garden we Wrocławiu. Zespół był również odpowiedzialny za koordynację współpracy z architektem przy adaptacji powierzchni w warszawskiej siedzibie Savills w budynku Q22. Z realizacją tą można się zapoznać oglądając film: https://youtu.be/vLXLbT4oeII oraz odbywając wirtualny spacer po biurze: http://bit.ly/savills360.
 
Savills 

  • RSS
Dodaj artykuł do: Facebook Wykop.pl twitter.com

Komentarze

  

Dodaj komentarz (10-500 znaków)

biznes