Jesteś w: Strona główna » Biznes » Szkolenia i Konferencje » Marketing i reklama

Jak zrozumieć klienta i świadomie budować reputację?

18.03.2010 09:51  Marketing i reklama
Fot.: Marek Wojciechowski, źródło autora
Przedsiębiorcy odnoszący sukcesy mają swoje tajemnice. Niektóre zostały skrzętnie ukryte i dostępne dla wybranych, inne zresztą też. Najtrudniej zobaczyć to, co znajduje się tuż przed naszymi oczyma.

Właśnie z tego powodu co 2 tygodnie odbywa się już od ponad roku cykl Alternatywnych Spotkań Biznesowych. Uczestniczą w nich często właściciele małego i średniego biznesu. Prowadzą je doświadczeni trenerzy i przedsiębiorcy co sprawia, że otrzymane wskazówki są z gruntu praktyczne i do zastosowania w życiu. Ich organizacją zajmuje się grupa szkoleniowa Sukces PRO (http://www.sukcespro.pl/). Patronat objęły portale: Inwestycje.pl, Mentora.pl, DlaStudenta.pl, PrzepisNaBiznes.pl, StudentNews.pl, Dziennikarze.info.
 

Powodzenie firmy zależy od wielu czynników. By poznać jeden z najważniejszych, musielibyśmy zdobyć odpowiedź na pytanie: jak postrzegają nas moi klienci? Co myślą o naszej firmie partnerzy biznesowi?

To właśnie reputacja doprowadza niektóre biznesy do rozkwitu, a inne spycha na samo dno. Dlatego warto zająć się swoją marką świadomie - i od razu.

Będzie o biznesie i wizerunku, o drodze na szczyt - nieraz trudnej, wiodącej pod górę. W jaki sposób postępują ci, którym się udało? Jak myślą, co robią...? I kto może do nich dołączyć?

Jak budować sobą wiarygodny i prawdziwy wizerunek jednocześnie zachowując się profesjonalnie?

Organizatorzy zaprosili tym razem Roberta Bernatowicza, prezentera TV Biznes i Polsat News. Prowadzi szkolenia z wizerunku dla prezesów spółek giełdowych i najbogatszych ludzi w Polsce. Przedstawi temat reputacji w biznesie we wtorek, 23 marca 2010 o godzinie 18:00 w Warszawie.

- To wyjątkowa możliwość zdobycia wiedzy i inspiracji, a także nawiązania kontaktów biznesowych pomiędzy uczestnikami - stwierdza Michał Toczyski, koordynator Sukces PRO.

Σοφία sprzedaży, 23 lutego. Umiejętność, dzięki której ludzie rozwijają swoje firmy w błyskawicznym czasie na niewyobrażalną skalę. Przedsiębiorcy, którzy nie potrafią sprzedawać, negocjować, prezentować się, szybko przestają pełnić swoją funkcję tonąc wraz z okrętem. Dlatego właśnie, to jedne z tych kluczowych dziedzin przydających się bez względu na branżę, płeć czy stanowisko. Spotkanie to poprowadzi trener biznesu Marek Wojciechowski 8 kwietnia o godzinie 18:00.

Jak dobrze zrozumieć potrzeby klienta?

Odpowiedź na to pytanie poznają uczestnicy warsztatu Przemysława Huminieckiego we Wrocławiu, 30 marca. Mała podpowiedź - chodzi o umiejętne słuchanie. Nieraz uważa się, że mamy na świecie więcej wybitnych mówców niż szczególnych słuchaczy. Być może właśnie dlatego niektóre transakcje nie dochodzą do skutku, nie zawsze udaje się przekonać drugą osobę?

Więcej informacji o szkoleniach na stronie projektu: http://www.praktykasukcesu.pl/



as

 

  • RSS
Dodaj artykuł do: Facebook Wykop.pl nk.pl blip.pl twitter.com

Komentarze

  

Dodaj komentarz

biznes