Laboratorium innowacji w biznesie. O warsztatach „48h z Internetem”

16.06.2010 16:15  Marketing i reklama
Laboratorium innowacji w biznesie. O warsztatach „48h z Internetem”
Daty i lokalizacja:
14-15.07.2010- Warszawa, DAGO Centrum
21-22.07.2010 – Wrocław, Mercure Wrocław Panorama


Warsztaty “48h w internecie” zostały stworzone z myślą o tych , którzy szanse drzemiące w trendach pragną przekuć na realne korzyści dla siebie i swojego przedsiębiorstwa.

Dwudniowa sesja szkoleniowa ma za zadanie silnie związać światy rzeczywisty i internetowy, by pomóc Państwu poruszać się w obu tych przestrzeniach bardziej interdyscyplinarnie. Dlatego część prowadzaną na żywo połączyliśmy z komplementarną częścią w internecie, która – jak na Internet przystało – będzie pracować dla Państwa przez 48h bez przerwy. Oprócz kampanii, stron i statystyk do omówienia i przygotowania, zaangażujemy również w warsztat postać Internauty, który komunikować się będzie z Państwem w trakcie prowadzonych na szkoleniu projektów. Liczymy, że tak poprowadzone szkolenie pomoże Państwu lepiej rozpoznać możliwości, jakie daje Internet i efektywnie je wykorzystać w przyszłości.
 

Do kogo adresowane?
- Managerowie działów sprzedaży, marketingu i PR
- Samodzielni specjaliści odpowiedzialni za marketing i PR
- Kadra zarządzająca średniego i wyższego szczebla
- Brand managerowie
- Właściciele przedsiębiorstw szukający nowych kanałów komunikacji biznesowej oraz sprzedaży
 

Efekty:
Osoby, które ukończą szkolenie, zyskają większą elastyczność w dobieraniu kanałów promocji i sprzedaży online, podniosą też efektywność prowadzonych działań marketingowych. Zwiększenie kompetencji nastąpi w zakresie umiejętności:
- przeprowadzanie procesu wyboru narzędzi do promocji online
- tworzenie założeń merytorycznych i praktycznych dla witryn internetowych
- wykorzystywanie i synergizowanie bezpłatnych kanałów komunikacji typu: Facebook, Twitter, itp.
- realizacja podstawowych funkcji zarządzania kampaniami w Internecie, w tym kontrola wyników
- analizę przypadków stosowania innowacji w Internecie
- poznania specyfiki reklamy online (personalizacja reklamy w sieci)
- sposobów dotarcia do określonej grupy docelowej (wykorzystanie postępującej specjalizacji i segmentacji Internetu)

Ceny:
Całkowity koszt udziału w szkoleniu wynosi: 1200 zł (bez VAT)

Polityka rabatowa
10% – przy zgłoszeniu 2 osób z firmy
15% – przy zgłoszeniu 3 (lub więcej) osób z firmy
20% - oferta first minute, przy zgłoszeniu do 21 czerwca 2010
Przy zgłoszeniu większej liczby osób prosimy o kontakt z działem sprzedaży w celu omówienia korzystnej oferty.
Szczegółowy program oraz rejestracja na stronie: www.sky-lab.pl

Kontakt:

Kinga Lasoń, Sprzedaż, kinga.lason@sky-lab.pl, +48 692 216 824
Dorota Korczyk, Organizacja, dorota.korczyk@sky-lab.pl, +48 692 525 219

as
 

  • RSS
Dodaj artykuł do: Facebook Wykop.pl twitter.com


Komentarze

  

Dodaj komentarz (10-500 znaków)

biznes