Jesteś w: Strona główna » Giełda » NewConnect

Digital Avenue: Nowy akcjonariusz i nowe przejęcia jeszcze w tym roku

26.09.2011 11:16  NewConnect
Digital Avenue: Nowy akcjonariusz i nowe przejęcia jeszcze w tym roku
DIGITAL Avenue kontynuuje rozwój w oparciu o kolejne akwizycje, na które przeznaczy m.in. środki pozyskane z ostatniej emisji, w wysokości 240 tys. PLN. Nowe przejęcia mają szansę dojść do skutku jeszcze w tym roku.

W dniu 22 września br. Digital Avenue przeprowadził emisję akcji skierowaną do Marka Kamoli, dotychczasowego akcjonariusza, który w ten sposób zwiększył swoje zaangażowanie w Spółce do ponad 7%. Marek Kamola jest inwestorem giełdowym, akcjonariuszem m.in. Benefit Systems. Jest to kolejne zwiększenie przez niego zaangażowania w Spółce – poprzednio zwiększył swój udział do ponad 5,3%.

Zwiększenie zaangażowania w Spółkę przez dotychczasowego Akcjonariusza pokazuje jego zaufanie do zarządu Digital Avenue i poparcie dla realizowanej dotychczas strategii rozwoju. Spółka dynamicznie poprawia wyniki finansowe i systematycznie dokonuje kolejnych przejęć - mówi Sylwester Janik, przewodniczący rady nadzorczej Digital Avenue, zarządzający funduszem MCI.TechVentures, w którego portfelu znajduje się Digital Avenue.

Ostatnie NWZA przegłosowało również emisję akcji dla MCI Management S.A. W ręce funduszu trafią papiery o wartości 460 tys. zł. Celem oferty jest rozliczenie istniejących wobec MCI zobowiązań spółki z tytułu umowy sprzedaży udziałów iPlay Sp. z o.o., zawartej w 2007 r.

Kontynuujemy strategię rozbudowy Grupy Kapitałowej, zarówno poprzez przejęcia, które zamierzamy zrealizować jeszcze w tym roku, jak i przez rozwój organiczny. Kolejne akwizycje chcielibyśmy przeprowadzić jeszcze w bieżącym roku. Cieszę się, że nowi inwestorzy oraz dotychczasowy duży akcjonariusz są zainteresowani dalszą inwestycją w Spółkę. Wierzę, że realizowana przez nas strategia rozwoju spółki będzie w długoterminowej perspektywie źródłem satysfakcjonującej stopy zwrotu dla wszystkich naszych Akcjonariuszy - komentuje Piotr Wąsowski, prezes Digital Avenue.  

Portale należące do Digital Avenue, docierające do blisko 3 mln realnych użytkowników miesięcznie (czyli do 15% ogółu polskich internautów), osiągnęły w I półroczu 2011 r. blisko 3 mln zł przychodów netto ze sprzedaży i ponad 520 tys. zysku EBITDA. Zysk netto spółki wyniósł na koniec czerwca 2011 r. - 314 tys. zł (wzrost o 15%), a wskaźnik EBITDA 521 tys. zł (wzrost o 23%). To tyle, co przez cały ubiegły rok. Według specjalistów z domu mediowego MPG, przy wzroście całego rynku reklamy w Polsce o ok. 6,9%, rynek reklamy internetowej rośnie o ponad 17% rocznie.  Z kolei tempo wzrostu Digital Avenue jest kilkukrotnie wyższe niż całego rynku reklamy internetowej.

Digital Avenue S.A.

kk

Notowania DIGITAL
  • RSS
Dodaj artykuł do: Facebook Wykop.pl nk.pl blip.pl twitter.com

Komentarze

   → Zobacz wszystkie

Najnowsze

Dodaj komentarz (10-500 znaków)

gielda