Jesteś w: Strona główna » Giełda » NewConnect

Giełdowe plany Graphic S.A.

27.07.2011 09:14  NewConnect
Giełdowe plany Graphic S.A.
Graphic S.A. –  agencja reklamowa, specjalizująca się w realizacji projektów reklam zewnętrznych, systemach identyfikacji wizualnej oraz promocji marki i wizerunku – planuje debiut na alternatywnym rynku NewConnect na przełomie III i IV kwartału br. Spółka zrealizowała private placement o wartości 1 mln złotych. Autoryzowanym Doradcą Spółki jest WDM Autoryzowany Doradca Sp. z o.o.

Środki z prywatnej emisji akcji Graphic S.A. przeznaczy na zakup wyspecjalizowanych urządzeń do produkcji reklam, zwiększenie obszaru działania i rozwój usług.

- „Polski rynek reklamy i poligrafii, na którym działamy od 1992 roku to sektory bardzo perspektywiczne. Prognozy branżowe dotyczące wzrostu rynku reklamy w 2011 roku, w tym reklamy zewnętrznej, na którym również prowadzimy działalność, szacują wzrost tego segmentu na 6 proc. Akcjonariusze Graphic S.A. odczują dobre perspektywy dla rynku reklamy i poligrafii we wzroście wartości naszej firmy.” - mówi Tomasz Mol, prezes zarządu Graphic S.A.

Graphic S.A. zasili nieliczne grono spółek z branży reklamowej na NewConnect.


- „Nasza firma nieustannie się rozwija, a debiut na rynku NewConnect to dla nas kolejny krok w realizacji przyjętej strategii. Środki pozyskane z prywatnej emisji przeznaczymy na zakup nowoczesnych urządzeń oraz na modernizację istniejących maszyn. Dzięki prywatnej subskrypcji będziemy mogli wzmocnić nasze zabiegi marketingowo-reklamowe oraz rozwinąć ofertę usług, a tym samym zdobyć nowych klientów.” – dodaje Tomasz Mol, Prezes Zarządu Graphic S.A.

Spółka Graphic S.A. w 2010 r. osiągnęła przychody ze sprzedaży na poziomie 3,82 mln zł oraz zysk netto w wysokości ok. 1 mln zł.                                                           

Graphic S.A

kg

  • RSS
Dodaj artykuł do: Facebook Wykop.pl nk.pl blip.pl twitter.com

Komentarze

   → Zobacz wszystkie

Najnowsze

Dodaj komentarz

gielda