IMS S.A. zadebiutuje na NewConnect 4 stycznia

02.01.2012 12:53  NewConnect
IMS S.A. zadebiutuje na NewConnect 4 stycznia W najbliższą środę na rynku NewConnect zadebiutuje spółka Internet Media Services S.A. (IMS) - lider polskiego rynku Marketingu Sensorycznego. Grupa IMS jest międzynarodowym dostawcą wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego  w miejscu sprzedaży.

Nowoczesne rozwiązania oferowane przez Grupę pozwoliły osiągnąć pozycję lidera na rynku polskim, jak również rozpocząć rozwój oferty na innych rynkach europejskich. Działając, z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem, w segmencie mediów i nowoczesnych technologii wykorzystuje techniki umożliwiające kreowanie nastroju i wywieranie wpływu na zachowanie Klienta.

- Wejście Spółki na NewConnect jest bardzo ważne dla rozwoju IMS i dalszej ekspansji Grupy zarówno na rynku polskim jaki zagranicznym. Naszymi akcjonarjiuszmi są już między innymi Krzysztof Bajołek, fundusz Opera czy dr Wiesław Rozłucki. Wszyscy oni zainwestowali w IMS widząc jego potencjał wzrostu, mamy nadzieję, że tak samo będą nas postrzegać inwestorzy na rynku NewConnect - mówi Michał Kornacki, prezes zarządu IMS S.A.

Nowoczesne rozwiązania marketingowe w dziedzinie Marketingu Sensorycznego oraz Nowych Mediów w Miejscu Sprzedaży obejmują trzy grupy usług:
- audiomarketing (przygotowanie i emisja formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych),
- videomarketing (produkcja i emisja przekazów reklamowych na ekranach plazmowych oraz LCD i LED),
- aromamarketing (dobór i instalacja urządzeń do emisji kompozycji zapachowych).

- Spółka Internet Media Services S.A. wprowadziła nową jakość na rynku Marketingu Sensorycznego. Ze względu na specyfikę działalności oraz unikalne autorskie rozwiązania technologiczne, usługi świadczone przez IMS nie mają barier terytorialnych i z tych powodów mogą być oferowane na całym Świecie - mówi Michał Kornacki, prezes zarządu IMS S.A.


Sprzedaż Grupy IMS można podzielić na 5 głównych kategorii:


- przychody uzyskiwane z reklamy – Audiomarketing,
- przychody uzyskiwane z reklamy - Videomarketing, 
- przychody uzyskiwane ze świadczenia usług - Aromamarketing,
- abonamenty z tytułu instalacji i dzierżawy interaktywnego systemu audio (ISA) i video (ISV) - stałe miesięczne przychody,
- inne produkty i usługi stanowiące uzupełnienie oferty Grupy IMS.

Kilenci IMS

87% galerii handlowych w Polsce korzysta z usług IMS-u w zakresie audiomarketingu.
 

Głównymi odbiorcami usług Grupy IMS są przede wszystkim właściciele wielkopowierzchniowych galerii  handlowych, marketów FMCG oraz hurtowni. Wśród partnerów handlowych Grupy IMS znajdują się takie firmy jak: Tesco, Makro Cash&Carry, Real, Piotr i Paweł, Alma, Bomi, Intersport, Polomarket, Billa, Carrefour, Selgros, Pizza Hut, NG2 (CCC), Super-Pharm, Top-Secret, House, Diverse, C&A, Restauracje Sphinx. 
 

Ponadto Grupa IMS współpracuje m.in. z takimi obiektami jak: Złote Tarasy, Arkadia, Galeria Mokotów, Wola Park, Blue City, Galeria Handlowa Manufaktura, Manhattan, Centrum Handlowe Plaza Kraków, Galeria Kazimierz w Krakowie, Centrum Handlowe Silesia, Plejada Bytom, Arkady Wrocławskie, Forum Gliwice.
 

Trzecią, znaczną grupę klientów Grupy IMS, stanowią klienci, którzy wykupują treści reklamowe. Wśród tej grupy znajdują się m.in. takie spółki jak: Unilever, Hortex, Agora, Animex, Dobrawa, Henkel, S.C Johnson,  Elite Cafe, Kraftfoods, Orange, Gillette, Delitissue, Cyfra+, Polkomtel, Totalizator Sportowy, Bacha, Kamis, L'Oreal, Mastercard, Metsa, TP SA, Visa, Tchibo, Eurobank, Edipresse, Żywiec Zdrój, Cadbury Wedel, Nivea, PLL LOT, Play, T-Mobile (dawna  Era GSM), Winiary, Bank Millennium.


IMS SA

es


  • RSS
Dodaj artykuł do: Facebook Wykop.pl twitter.com
gielda