Jesteś w: Strona główna » Giełda » NewConnect

NewConnect: Bloober Team S.A rezygnuje z emisji obligacji. Liczy na przychody ze sprzedaży gier

06.03.2014 14:04  NewConnect
NewConnect: Bloober Team S.A rezygnuje z emisji obligacji. Liczy na przychody ze sprzedaży gier BLOOBER Team S.A., Spółka z branży gier, notowana na rynku NewConnect, zrezygnowała z planów przeprowadzenia emisji obligacji serii E i odrzuciła wszystkie oferty ich nabycia przez inwestorów. Spółka liczy bowiem na dobrą sprzedaż swoich gier, m.in. „Basement Crawl”, która jest tytułem startowym na konsolę PlayStation 4 i zadebiutowała już na rynku europejskim oraz w Stanach Zjednoczonych.

Pierwotne plany zakładały pozyskanie z emisji obligacji środków w wysokości do 3 mln zł. Po analizie dotychczasowego poziomu sprzedaży gier, a także przychodów, które Spółka wypracowuje, Zarząd Bloober Team S.A. podjął decyzję o rezygnacji z planów emisji papierów dłużnych, pomimo iż opłacone zapisy na obligacje przekroczyły próg emisji.

„W sytuacji, gdy gra znajduje się już na rynku, a nam udało się zapewnić odpowiednie wsparcie marketingowo-PR’owe, na podstawie jej popularności oszacowaliśmy, że będziemy w stanie zapewnić jej dalszy rozwój i promocję ze środków już ze sprzedaży gry.” - mówi Piotr Babieno, Prezes Zarządu Spółki Bloober Team S.A.

Sprzedaż gry „Basement Crawl” przeznaczonej na konsolę PlayStation 4, największego jak dotąd projektu Bloober Team S.A., rozpoczęła się pod koniec lutego w Europie oraz w Stanach Zjednoczonych. Jednoczesne wejście na oba rynki powinno pozwolić Spółce na wypracowanie w tym roku rekordowych wyników finansowych. Kolejnym etapem będzie jej wprowadzenie do dystrybucji na rynku japońskim, gdzie konsola PlayStation 4 zadebiutowała w połowie lutego.

Zarząd Spółki wypowiedział się także o problemach z rozgrywką sieciową, której doświadczyło wielu graczy tuż po premierze.

„W przypadku gier multiplayer cykl życia produktu nie ogranicza się do samej premiery, ale trwa latami i zależy od ciągłego rozwijania gry oraz odpowiedniego dialogu z graczami.” - mówi Piotr Bielatowicz, V-ce Prezes Zarządu Spółki. „W związku z problemami sieciowymi ten dialog zaczął się bardzo gwałtownie, ale paradoksalnie jest jedynie dowodem na duże zainteresowanie tytułem i jedynie zwiększa nasz optymizm jeśli chodzi o sprzedaż i długofalowe zainteresowanie grą.” - dodaje.

Bloober Team S.A. nie poprzestaje jednak na grze „Basement Crawl” i prowadzi zaawansowane prace nad kolejnymi istotnymi tytułami - „Medium” oraz „Blind’n Bluff” (w tym przypadku jest to produkcja spółki córki - iFun4all). Ich produkcja oraz wprowadzenie do sprzedaży wpłynie w sposób znaczący na pozycję rynkową Spółki.

W styczniu br. krakowskie studio wprowadziło także do sprzedaży grę „A-men” przeznaczoną na komputery klasy PC w cyfrowej dystrybucji. Dzięki temu Bloober Team S.A. jest w stanie generować stabilne przychody, które zapewniają środki na dalszy rozwój.


Bloober Team S.A.

au


Notowania BLOOBER
  • RSS
Dodaj artykuł do: Facebook Wykop.pl twitter.com

Komentarze

  

Dodaj komentarz (10-500 znaków)

gielda