NewConnect: Stem Cells Spin S.A. autorem debiutu nowej marki biodermokosmetycznej

02.07.2012 13:40  NewConnect
NewConnect: Stem Cells Spin S.A. autorem debiutu nowej marki biodermokosmetycznej Na polski rynek wchodzi nowa marka biodermokosmetyczna. Revitacell to pierwsza linia produktów, wykorzystująca głośne odkrycie naukowe – komórki macierzyste MIC-1. Autorem debiutu jest notowana na NewConnect spółka Stem Cells Spin S.A.

Debiut nowej marki produktów biodermokosmetycznych, opracowanych przez laboratoria Stem Cells Spin S.A. to echo odkrycia naukowego, w którego posiadaniu jest spółka. Firma zawiązana przez naukowców z Akademii Medycznej we Wrocławiu, od 2009 roku prowadzi intensywne prace mające na celu komercjalizację wynalazku. Z racji niezwykłego potencjału odkrycia – silnie regeneracyjnych właściwości komórek macierzystych MIC-1 – debiut produktów marki Revitacell ma szansę być jednym z najważniejszych wydarzeń tego roku w branży.

- Przygotowywaliśmy się intensywnie do tego kroku przez ostatnich kilka miesięcy – mówi Janisław Muszyński, prezes zarządu Stem Cells Spin S.A. – To dla nas ważny moment. Udany debiut nie tylko pozwoli nam pozyskać środki na dalszą działalność spółki, ale także potwierdza prawidłowość przyjętej metody komercjalizacji – dodaje.

Dzięki niej na rynku debiutują na początek trzy kuracje regeneracyjne Revitacell, przeznaczone do pielęgnacji skóry twarzy i szyi, włosów, rzęs oraz brwi. Nakłady finansowe, związane z opracowaniem produktów pochodzą głównie z emisji akcji serii C na rynku NewConnect z pierwszej połowy 2011 roku. W jej wyniku spółka pozyskała środki w łącznej wysokości ok. 2,85 mln zł. Stem Cells Spin korzysta także z programu wsparcia de minimis, w ramach funkcjonowania we Wrocławskim Parku Technologicznym, który pozwolił spółce wyposażyć laboratorium w specjalistyczne urządzenia oraz sfinansować wybrane usługi badawcze.

W pierwszym etapie funkcjonowania debiutujących produktów na rynku spółka postawiła na internetowy kanał sprzedaży. Do tego celu zaprojektowała specjalny portal, który ma zaprezentować konsumentom specyfikę produktów, zwłaszcza w aspekcie ich innowacyjności i unikalności. – Przeszliśmy długą i – co potwierdzają statystyki komercjalizacji wynalazków – trudną drogę od okrycia naukowego do przemysłu. Po latach badań wprowadzamy na rynek wprost z naszych laboratoriów zupełnie nową kategorię produktów, opartą na niezwykłym potencjale komórek macierzystych MIC-1 – wyjaśnia Grzegorz Smak, członek zarządu, dyrektor generalny Stem Cells Spin S.A.

Wraz z rozwojem oferty produktowej, spółka wprowadzi  biodermokosmetyki Revitacell do kanału tradycyjnego i będzie je sprzedawać w wybranych drogeriach i aptekach na terenie całego kraju. Według danych szacunkowych spółki, sprzedaż produktów marki Revitacell wraz z planowanym na sierpień tego roku debiutem pielęgnacyjnych środków weterynaryjnych, umożliwi firmie osiągnięcie stabilizacji finansowej, dającej bazę do dalszego rozwoju już w obszarze medycyny.

Debiut marki Revitacell to jeden z kluczowych etapów strategii komercjalizacji spółki. A ta ze względów biznesowych i regulacyjnych została podzielona na trzy fazy: wprowadzenie na rynek biodermokosmetyków i środków pielęgnacyjnych dla zwierząt, następnie wyrobów medycznych i leków weterynaryjnych, a wreszcie - w ostatnim, ze względu na złożoność procedur - leków ludzkich. Zgodnie z planem, krótko po debiucie kuracji Revitacell, spółka wprowadzi produkty na kolejny rynek - środki pielęgnacyjne dla zwierząt. Na obydwu rynkach będą funkcjonowały osobne marki produktowe, oparte na odkryciu dotyczącym komórek MIC-1. Równolegle kontynuowane będą intensywne prace dotyczące medycyny.


Stem Cells Spin S.A.

ni


Notowania stemcells
  • RSS
Dodaj artykuł do: Facebook Wykop.pl twitter.com


Komentarze

  

Dodaj komentarz (10-500 znaków)

gielda