Inwestycje.pl

« Powrót

9 nowych osób w IQS

Agencja postawiła na wykwalifikowanych badaczy i specjalistów. W sumie IQS zatrudnia już ponad 130 pracowników, co oznacza, że w ostatnich kilku latach  zwiększyła zatrudnienie o prawie 50%.
 
Szefem nowo powstałego ilościowego zespołu badawczego został Mateusz Zubkowicz. 
 
W ciągu ostatnich 10 lat pracując w  Kantar TNS, zrealizował setki międzynarodowych i lokalnych projektów głównie dla branży medycznej oraz w wielu innych segmentach. W IQS będzie zarządzał projektami ilościowymi i rozwijał nowe obszary badawcze.  Prywatnie czas wolny dzieli między 3 wielkie pasje - futbol, muzykę i książki.  Od 25 lat jest fanem Borussii Dortmund.
 
Do zespołu, którym kieruje Mateusz Zubkowicz dołączyły również wyspecjalizowane badaczki: Wioletta Rylska i Sylwia Szlichta-Igielska.  Wioletta Rylska to psycholog z 19-letnim doświadczeniem  w badaniach rynku (m. in w Kantar TNS, Ipsos, Pentor/ Pentor RI/ Pentor TNS). Specjalizuje się w projektach dla branży FMCG  i farmacji, szczególnie dotyczących innowacji: testy konceptów  i produktów.  W wolnym czasie trenuje Nordic Walking, a zimą uwielbia narty biegowe. 
 
Sylwia Szlichta–Igielska jest absolwentką psychologii  i podyplomowych studiów analiz marketingowych, z ponad 6-letnim doświadczenia w badaniach.  Poprzednio, w Kantar TNS była odpowiedzialna za obsługę klientów z branży retail, FMCG oraz OTC. Specjalizuje się w badaniach U&A, testach konceptów i produktów oraz badaniach wizerunkowych.
Data Product Manager to nowo utworzone stanowisko w strukturze IQS, które objęła Izabela Jagodzińska – psycholog z ponad 10 letnim doświadczeniem w branży. 
 
Poprzednio związana była z Kantar Millward Brown – ostatnio na stanowisku Client Managera, gdzie zajmowała się projektem Target Group Index (TGI), międzynarodowym pomiarem konsumpcji dóbr, usług i mediów. 
W IQS będzie odpowiedzialna za segment autorskich projektów DATA „Need for”, czyli danych i badań z obszaru kontekstu i motywacji konsumpcji marek.  Prywatnie lubi uprawiać ogród, czytać kryminały i oglądać brytyjskie seriale.
 
Dodatkowo do zespołu badaczy ilościowych dołączył Tomasz Piechociński.
Badacz z 11-letnim doświadczeniem, do IQSu przeszedł  z Kantar Millward Brown. Specjalizuje się w badanich ad-hoc, badaniach społecznych, badaniach mystery shopper oraz badaniach satysfakcji. W IQSie zajmuje się realizacją projektów badawczych oraz wzmacnianiem relacji z Klientami. Prywatnie grywa w tenisa, interesuje się filmem dokumentalnym oraz user experience design.
 
Rafał Treichel to z kolei badacz jakościowy, z 14 letnim doświadczeniem w branży.  Kilkukrotny prelegent podczas Kongresu Badaczy  i Cyberresearch, członek PTBRiO.  Do IQSu powrócił po 9 latach przerwy, w trakcie których pracował dla Ipsos i PBS. Do jego głównych zadań należeć będzie prowadzenie i koordynowanie projektów badawczych. 
Prywatnie łucznik i fan dwóch kółek - sam jeździ na rowerze, a w wolnym czasie kibicuje żużlowcom.
 
Do grona badaczy jakościowych dołączyła również Aleksandra Sowińska, socjolog, z badaniami marketingowymi związana od 2007 roku.

Poprzednio pracowała w Kantar TNS oraz Sequence HC Partners, gdzie realizowała projekty badawcze dla FMCG, healthcare, finansów, mediów oraz sektora publicznego. Zanim związała się z branżą badawczą, pracowała przy projektach społecznych. IQS zatrudniła również dodatkowych specjalistów w działach wsparcia.  Paweł Momora ma ponad 14 lat doświadczenia  w obszarze software development.  
 
Karierę rozpoczął w TNS OBOP w 2003 roku jako programista, następnie, w latach 2008-2017 jako Software Development Manager w TNS Polska/Kantar TNS odpowiedzialny za rozwój oprogramowania oraz wdrażanie technologii IT wspierających badania rynku.  W IQS odpowiedzialny jest za technologię BrandSpy.
 
Do działu PR i Marketingu dołączył zaś Mikołaj Castricum.  Z marketingiem związany od 1,5 roku, choć w świecie reklamy obecny już ponad 6 lat, między innymi jako koordynator produkcji reklamowych.  Prywatnie fan kinematografii od ekranu i od "kuchni", oraz zawodnik drużyny footballu amerykańskiego Warsaw Sharks.
 
Tak istotne wzmocnienie struktury IQS to kolejny krok w zakresie realizacji strategii rozwoju. Niedawno firma zakupiła platformę BrandSpy do monitorowania mediów społecznościowych. Wcześniej przejęła technologię MRevolution, certyfikowanego partnera kanadyjskiej firmy Vision Critical - właściciela platformy do zarządzania i realizacji badań online. W maju przeniosła swą główną siedzibę do nowoczesnego biurowca przy ulicy Mangalia 2A w Warszawie. Agencją od 2010 roku zarządza Alina Lempa w funkcji Prezesa Zarządu. 
 
IQS