Inwestycje.pl

« Powrót

Sklepy w wielu miejscach na mapie? Konieczność zdalnego zarządzania sklepem to Twoja codzienność? Jakie rozwiązania ułatwią prowadzenie usług na odległość? Poznaj rozwiązania iPOS.

Obowiązek fiskalny

Przedsiębiorcy dokonujący sprzedaży swoich produktów i usług na rzecz konsumentów i rolników ryczałtowych zobowiązani są do ewidencjonowania transakcji na kasach rejestrujących, potocznie nazywanych kasami fiskalnymi. Zgodnie z zapowiedziami Ministerstwa Finansów, w ciągu kilku najbliższych lat wszyscy detaliści będą musieli wyposażyć się w kasy online, które automatycznie przekazują informacje o transakcjach i wystawionych paragonach do Centralnego Repozytorium Kas.

Zakup urządzeń fiskalnych dla przedsiębiorcy prowadzącego sklepy w wielu miejscach jest ważną decyzją biznesową. Dokonując wyboru, warto zwrócić uwagę, czy urządzenie to ułatwi proces obsługi sprzedaży, czy jest zintegrowane z płatnościami bezgotówkowymi  i czy umożliwia zarządzanie biznesem w połączeniu z analizą danych. Zwykła kasa fiskalna nie ma takich funkcji, dlatego warto przyjrzeć się rozwiązaniom takim jak kasoterminal iPOS. 

Czym jest kasoterminal?

Dzięki wyposażeniu wszystkich punktów detalicznych w kasoterminal możliwe jest pozyskiwanie wiedzy o sprzedaży z każdego  sklepu w ramach sieci handlowej. Kasoterminal to urządzenie fiskalne i terminal płatniczy w jednym. iPOS oferuje dwa modele spełniające wymogi kas online :  

Urządzenia mają wbudowaną łączność GSM i transfer danych w cenie oraz oferują możliwość podłączenia do własnej sieci internetowej (wi-fi, ethernet). Urządzenie pozwala na łatwe wystawianie faktur - wystarczy, aby użytkownik podał numer NIP kupującego produkt lub usługę, a system sam pobierze wszystkie wymagane dane. 

Zdalne zarządzanie biznesem coraz prostsze

iPOS umożliwia nabycie produktu all in one – urządzenia fiskalnego i terminalu płatniczego. To także platforma do nadzorowania biznesu na odległość, która, w ramach jednego rozwiązania, obsługuje niezbędne w handlu funkcje. Przedsiębiorca prowadzący sieć sklepów korzysta między innymi ze zdalnego dostępu do raportów sprzedażowych, podglądu danych w czasie rzeczywistym, ustawiania rabatów, dodawania pracowników czy asortymentu do bazy.