Jesteś w: Strona główna » Biznes » E-biznes » Społeczności

QubicGames: ponad milion użytkowników gry Geki Yaba na świecie

04.08.2016 11:53  Społeczności
QubicGames: ponad milion użytkowników gry Geki Yaba na świecie QubicGames – deweloper globalnych gier video – zanotował ponad milion użytkowników gry Geki Yaba Runner, dostępnej na świecie na konsole Nintendo oraz na urządzeniach mobilnych (IOS/Android). Ponad 50% użytkowników gry odnotowano w Azji, a w Japonii była ona drugą najchętniej kupowaną aplikacją na konsole Nintendo 3DS w lipcu 2013 roku.

QubicGames jest jedynym w Polsce partnerem Nintendo od 10 lat, współpracuje też z globalnym wydawcą gier Chillingo, a w czerwcu 2016 sfinalizował umowę z Circle Entertainment na wydanie Geki Yaba Runner DX na platformę Nintendo 3DS w Japonii, Korei Południowej, Chinach, na Tajwanie i w Hongkongu. Spółka zamierza także wydać grę w Europie, Ameryce Północnej i Południowej bezpośrednio przy współpracy z Nintendo of Europe i Nintendo of America.

„W ciągu ponad 10 lat z sukcesem zrealizowaliśmy ponad 20 światowych produkcji gier, głównie na konsole Nintendo oraz urządzenia mobilne z systemem iOS i Android, a w ostatnim, czasie umacniamy też obecność na platformach PC/Mac i konsolach Sony PlayStation. Nasze gry wydawane są na całym świecie ze szczególnym uwzględnieniem rynku chińskiego i japońskiego, gdzie cieszą się ogromną popularnością,. Mamy już sfinalizowane umowy z azjatyckimi wydawcami, co gwarantuje dotarcie do szerokiego grona użytkowników” – mówi Jakub Pieczykolan, twórca i prezes QubicGames.

QubicGames sfinalizowała w czerwcu 2016 roku ofertę publiczną i planuje debiut na rynku NewConnect. Środki pozyskane z oferty zostaną przeznaczone na rozwój dwóch flagowych projektów spółki - gier Robonauts oraz Shadow. Spółka planuje corocznie wprowadzać na rynek przynajmniej jedną dużą produkcję na nowym IP, będzie także wzmacniać swój potencjał wydawniczy przez zacieśnienie współpracy z azjatyckimi partnerami oraz utworzenie spółki zależnej w Stanach Zjednoczonych. Dodatkowo QubicGames rozwija globalny portal wspierający deweloperów gier AdoptMyGame.com.

„Pozyskaliśmy środki na rozwój gier od funduszu ERNE VENTURES, a także z oferty publicznej, która zakończyła się 64% redukcją w transzy indywidualnej. W najbliższych tygodniach powinniśmy zadebiutować na NewConnect. Obecnie koncentrujemy się na jak najszerszej komercjalizacji naszych projektów w Azji oraz w USA. Zakładamy, że pierwsze efekty naszych działań będą widoczne w wynikach finansowych na koniec 2016 roku” – dodaje Pieczykolan.



QubicGames


  • RSS
Dodaj artykuł do: Facebook Wykop.pl nk.pl blip.pl twitter.com

Komentarze

  

Dodaj komentarz (10-500 znaków)

biznes