Jesteś w: Strona główna » Biznes » Szkolenia i Konferencje

9. Warsaw International Media Summit już za nami!

17.10.2016 08:20  Szkolenia i Konferencje
 
12-13 października 2016 roku w Hotelu Westin w Warszawie odbyła się 9. edycja Warsaw International Media Summit, wydarzenia poświęconego tematyce najnowszych strategii i trendów obowiązujących na rynku telekomunikacyjnym i mediów. W Kongresie uczestniczyło ponad 350 gości, a wśród nich m.in. prezesi kluczowych firm sektora telekomunikacyjnego i mediów, regulatora, główni przedstawiciele administracji centralnej oraz instytucji związanych z branżą.
 
Uroczystego otwarcia Konferencji dokonał Przemysław Kurczewski – Przewodniczący Rady Programowej Warsaw International Media Summit, Prezes Zarządu EmiTel.
 
Tematyka pierwszego dnia Kongresu skupiona była wokół technicznych zmian emisji i dostępu do treści, problematyki dotyczącej nadzoru i finansowania, a także powinności misyjnych mediów. Podjęto również dyskusję na temat zmian modelu konsumpcji mediów i ich wpływie na finansowanie oraz potrzeb kreowania nowych taktyk obecności na rynku.

Pierwszy dzień Konferencji zakończył panel dotyczący polskiego rynku TV. W dyskusjach udział wzięli m.in.: Witold Kołodziejski – Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, Maciej Maciejowski – Członek Zarządu ds. Rozwoju Biznesu,TVN S.A., Michał Kozicki - Prezes Zarządu, HBO Polska, Dariusz Dąbski - Prezes Zarządu, TV Puls, Andrzej Matuszyński - Prezes Zarządu, Eurozet, Włodzimierz Strzemiński - Dyrektor Akademii Telewizyjnej, Telewizja Polska, Jakub Brzeczkowski - Prezes Zarzadu, Eutelsat, Bartosz Dobrzyński - Członek Zarządu, Dyrektor ds. Marketingu, P4.

Drugi dzień Konferencji otworzył panel dotyczący monetyzacji usług medialnych i modeli biznesowych przyszłości. Następny blok tematyczny skupiony był wokół nowoczesnych technologii w telekomunikacji. Podjęto również debatę m.in. na temat sposobów dystrybucji treści, sieci szerokopasmowych, cyfryzacji radia oraz refarmingu częstotliwości.

Dyskusja kończąca drugi dzień objęła problematykę piractwa, w tym m.in. ścigania sprawców przestępstw oraz współpracy z instytucjami rządowymi. Wśród Prelegentów drugiego dnia byli m.in.:  Jacek Niewęgłowski - Członek Zarządu, Dyrektor ds. Strategii, P4, Maciej Staszak - Wiceprezes Zarządu, EmiTel, Grażyna Piotrowska-Oliwa - Prezes Zarządu, Virgin Mobile Polska, Maciej Zengel - Dyrektor Projektów Infrastrukturalnych i Rozwoju, Orange Polska, Cezary Albrecht - Dyrektor Biura Strategii i Spraw Regulacyjnych, T-Mobile Polska, Teresa Wierzbowska - Doradca Zarządu ds. Public Affairs Cyfrowy Polsat SA, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Sygnał, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Sygnał, Jarosław Kordalewski - Wiceprezes Zarządu ds. Technologicznych i IT, NC+, Anna Wiśniewska - Prokurator, Departament Postępowania Przygotowawczego, Prokuratora Okręgowa, Jarosław Mojsiejuk -  Dyrektor Biura Wykrywania Nadużyć TV, Cyfrowy Polsat.

Warsaw International Media Summit od 9 edycji wpisał się w kalendarz spotkań decydentów sektora w Polsce. Kongres z powodzeniem gromadzi wybitne grono przedstawicieli polskiego rynku telekomunikacyjnego i medialnego. Stanowi unikalną platformą wymiany myśli, opinii i doświadczeń pomiędzy osobami zainteresowanymi kluczowymi aspektami rozwoju rynku.
 
Partnerzy 9. edycji Warsaw International Media Summit:
Partnerzy Strategiczni: EmiTel, Atos
Partnerzy: Play, Astra, Asseco, Eutelsat, OKI, Starter24, W.P.iP., Abak, Profescapital, Call Page.
Partner Technologiczny: Meeting Application
Private Tailoring Partner: Balthazar
 
Zachęcamy do zapoznania się z fotorelacją z 9. Warsaw International Media Summit oraz stroną internetową wydarzenia:  www.telekomunikacjaimedia.pl

GRUPA MMC POLSKA

  • RSS
Dodaj artykuł do: Facebook Wykop.pl nk.pl blip.pl twitter.com

Komentarze

  

Dodaj komentarz (10-500 znaków)

biznes