Jesteś w: Strona główna » Biznes » Szkolenia i Konferencje

Ubezpieczenia - nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży

30.08.2016 16:05  Szkolenia i Konferencje
Ubezpieczenia - nowoczesne kanały komunikacji  i ich efektywność w sprzedaży Różnorodność produktów ubezpieczeniowych dostępnych na rynku sprawia, że firmy muszą konkurować zarówno na płaszczyźnie pozyskania nowego klienta, jak i utrzymania dotychczasowych kontrahentów zapewniając im kompleksowy i wysoki standard usług.

Już 15 września w Warszawie odbędzie się 5 edycja konferencji "Ubezpieczenia - nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży". Podczas wydarzenia poruszone zostaną takie zagadnienia jak: zarządzanie i bezpieczeństwo; Mobilny Agent; narzędzia wspierające organizację, obsługę sprzedażową i posprzedażową oraz doradztwo około-ubezpieczeniowe; praca w sieci i wsparcie internetowe – alternatywne kanały informacji i sprzedaży.

Prelekcje poprowadzą m.in.:

- Franciszek Zięba - Prezes Zarządu Europejskiej Federacji Doradców Finansowych Polska
 Marta Zięba-Szklarska - Doradca ds. rozwoju Europejskiej Federacji Doradców Finansowych
"Plan Finansowy jako podstawa komunikacji między Klientem a firmą ubezpieczeniową"
Narzędzie informatyczne jako kanał komunikacji

- Agnieszka Wnuczak - Business Account Manager, EPSON EUROPE B.V. Sp. z o.o.
"Nowoczesne i oszczędne rozwiązania Epson dla druku w sektorze ubezpieczeń"

- Dorota Jezierska - Dyrektor Biura Ubezpieczeń na Życie/ Biura Ubezpieczeń Osobowych, SIGNAL IDUNA  Życie Polska TU S.A./ SIGNAL IDUNA  Polska TU S.A.
"Optymalizacja procesu oceny ryzyka w ubezpieczeniach na życie, możliwe rozwiązania"
(To krótkie wprowadzenie w praktyczny świat procesu oceny ryzyka ubezpieczeniowego w ubezpieczeniach na życie, dowiemy się kto to taki undewriter, co to jest underwriting, antyselekcja oraz zaznajomimy słuchacza z różnymi możliwymi ścieżkami stosowanymi w procesie oceny ryzyka które mają na celu skrócenie procesu zawarcia umowy z jednoczesnym zachowaniem bezpieczeństwa finansowego Towarzystwa i jego Klientów. Poznamy możliwości jak sprawić aby ocena ryzyka ubezpieczeniowego przy zakupie ubezpieczenia na życie nie kojarzyła się z uciążliwością przy wypełnianiu ankiet medycznych i innych dodatkowych formularzy i jednocześnie nie powodowała rozczarowania Klienta na etapie wykonania umowy ubezpieczenia (np.: odmowa wypłaty świadczenia z uwagi na fakt zatajenia informacji istotnych do oceny ryzyka).)

- Piotr Siekański - e-Commerce Project Manager, Ubezpieczenia online.pl Sp. z o.o.
"Krytyczne punkty komunikacyjne w modelu ROPO. Internetowy przekaz marketingowy a konwersja na spotkaniu z doradcą"
(Jak rozumieć model ROPO (Research Online, Purchase Offline)? Jakie ubezpieczenia były, a jakie będą w nim promowane? Krytyczne punkty komunikacyjne, czyli kiedy użytkownik podejmuje decyzje i jak z nim rozmawiać:na stronie www, w Call Center, u Doradcy Ubezpieczeniowego – tryb „offline”. Przygotowanie rynku ubezpieczeń do klienta sprowadzonego z „online”.)
 
- Wojciech Gargul - Kierownik Handlowy, Pion Rozwiązań Moblinych ,Innergo Systems Sp. z o.o.
"Urządzenia przenośne Apple i aplikacje mobilne jako idealne narzędzia wsparcia agenta ubezpieczeniowego"

- Michał Kopyt - Polska Izba Brokerów Ubezpieczeniowych i Reasekuracyjnych
"Agile, offshore, onshore i nearshore – na przykładzie doświadczeń EY w dużych transformacjach biznesowych w zakładach ubezpieczeń w Europie Zachodniej i Polsce"

- Marek Deutsch - Doradca Zarządu,Pentacomp Systemy Informatyczne S.A.
"Technologie IT - wsparcie sprzedaży produktów ubezpieczeniowych"


Do udziału zapraszamy:

  • dyrektorów oraz kierowników placówek centralnych i oddziałów,
  • kierowników zespołów sprzedażowych,
  • agentów i brokerów,
  • osoby decydujące o zakupie nowych technologii,
  • przedstawicieli z działów: rozwoju i sprzedaży, IT, marketingu, komunikacji, wsparcia sprzedaży oraz obsługi klienta, bezpieczeństwa, zarządzania jakością i bezpieczeństwem danych, analityków baz danych, integracji oraz systemów i aplikacji, operacyjnych oraz telefonicznej obsługi klienta, Call Center, komunikacji wewnętrznej, finansowych, controllingu, windykacji i rozliczeń, zapobiegania nadużyciom i oszustwom, prawnego.

Więcej informacji na stronie: http://multiexpo.pl/ubezpieczenia-1
Bezpłatna rejestracja: http://multiexpo.pl/ubezpieczenia-1/rejestracja

Organizatorem wydarzenia jest Polski Instytut Rozwoju Biznesu Sp. z o.o.




Kontakt:
Anastazja Iwanczenko
mobile: +48/531 645 512
e-mail: promocja@pirbinstytut.pl

  • RSS
Dodaj artykuł do: Facebook Wykop.pl nk.pl blip.pl twitter.com

Komentarze

   → Zobacz wszystkie

Najnowsze

Dodaj komentarz (10-500 znaków)

biznes