Grupa IMS wdraża audiomarketing i aromamarketing w Sugarfree i Cardio Bunny

02.12.2019 15:10  Wiadomości giełdowe
Grupa IMS wdraża audiomarketing i aromamarketing w Sugarfree i Cardio Bunny Grupa IMS wdraża audiomarketing i aromamarketing w kilkunastu sklepach marek Sugarfree i Cardio Bunny w całej Polsce, podała spółka.

"Specjaliści Grupy Kapitałowej IMS stanęli przed zadaniem stworzenia oprawy zapachowej, korespondującej z charakterem salonów Sugarfree i Cardio Bunny. Dzięki niej atmosfera w punktach sprzedaży tych brandów stanie się jeszcze przyjemniejsza. Unoszący się w powietrzu zapach ma ponadto za zadanie zapadać w pamięć klientom i przywoływać miłe skojarzenia z marką salonów Sugarfree i Cardio Bunny. Całość oprawy sensorycznej dopełnia unikalna playlista przygotowana przez specjalistów muzycznych spółki Grupy Kapitałowej IMS S.A." - czytamy w komunikacie. 

Grono partnerów IMS stale się powiększa, dzięki czemu Grupa dostarcza już swoje usługi do prawie 20 000 lokalizacji abonamentowych, podkreślono także.

Sugarfree to marka kolekcji sukienek na każdą okazję, które powstają w Polsce z wysokiej jakości tkanin sprowadzanych z Włoch oraz Hiszpanii. 

Cardio Bunny tworzy modną, innowacyjną i funkcjonalną odzież sportową, która podkreśla atuty noszących ją kobiet.

Grupa IMS jest dostawcą wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży. Działania grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego: audiomarketingu (przygotowanie i emisja formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych), video marketingu (produkcja i emisja przekazów reklamowych na ekranach plazmowych) oraz aromamarketingu (dobór i dystrybucja kompozycji zapachowych). Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2014 r. (początkowo jako Internet Media Services).

Źródło: ISBnews

Obejrzyj koniecznie materiały wideo od inwestorzy.tv:
 
Czy branża targowa ma się dobrze | TWÓJ BIZNES #3   Compliance OKIEM PRAWNIKA
 

Notowania IMS
  • RSS
Dodaj artykuł do: Facebook Wykop.pl twitter.com


Komentarze

  

Dodaj komentarz (10-500 znaków)

gielda