Grupa HubStyle wypracowała w styczniu ponad 1,3 mln zł przychodów

08.02.2018 08:18  Wyniki spółek
Grupa HubStyle wypracowała w styczniu ponad 1,3 mln zł przychodów HubStyle, właściciel marek Sugarfree i Cardio Bunny oraz multikanałowego dostawcy ruchu dla e‑commerce, osiągnął w styczniu 2018 r. skonsolidowane przychody ze sprzedaży w wysokości 1,3 mln zł. Sprzedaż w segmencie odzieżowym wyniosła 0,7 mln zł, a w segmencie usług dla e‑commerce 0,6 mln zł.

 „W styczniu przeprowadziliśmy udane akcje promocyjne, które przełożyły się na wzrost zainteresowania naszych klientek. Kontynuujemy prace związane z poprawą efektywności kanałów sprzedaży i widzimy już pierwsze ich efekty. Obecnie skupiamy się na rozwoju sklepu internetowego zbudowanego na własnej platformie, dzięki czemu w najbliższym czasie udostępnimy użytkownikom nowe funkcjonalności.” – powiedział Wojciech Czernecki Prezes HubStyle.

Segment odzieży, do którego zaliczają się popularne kobiece marki Sugarfree oraz Cardio Bunny, osiągnął w styczniu sprzedaż w wysokości 0,7 mln zł. Co oznacza spadek o 39% wobec stycznia 2017 r., kiedy sprzedaż segmentu wyniosła 1,2 mln zł.

Segment e-commerce, do którego zalicza się Sales Intelligence – multikanałowy dostawca ruchu zakupowego dla e-commerce, wypracował w styczniu przychody w wysokości 0,6 mln zł.



Grupa HubStyle


  • RSS
Dodaj artykuł do: Facebook Wykop.pl twitter.com


Komentarze

  

Dodaj komentarz (10-500 znaków)

gielda