Rekordowy listopad w CDRL

05.12.2018 09:57  Wyniki spółek
Rekordowy listopad w CDRL
CDRL, właściciel marki Coccodrillo, osiągnął w listopadzie 13,1 mln zł przychodów z polskiej sieci detalicznej i 2,3 mln zł w kanale e-commerce. To wynik lepszy o odpowiednio 15 proc. i 41 proc. niż w roku ubiegłym. Łącznie, przychody wypracowane przez 11 miesięcy bieżącego roku w Polsce sięgnęły ponad 155 mln zł.

- Za nami kolejny, bardzo udany miesiąc, w którym możemy pochwalić się rekordowymi wynikami sprzedaży, zarówno w sklepach stacjonarnych jak i kanale e-commerce. Marka Coccodrillo cieszy się bardzo dobrymi opiniami wśród swoich klientów, którzy doceniają m.in. wysoką jakość odzieży, bogaty asortyment i świetną obsługę w sklepach stacjonarnych. – mówi Marek Dworczak, prezes CDRL.
 
Narastająco, od stycznia do listopada spółka wygenerowała 135,2 mln zł przychodów w polskich sklepach stacjonarnych oraz 19,8 mln zł w kanale e-commerce. Oznacza to wzrost o odpowiednio 3 proc. i 32 proc. w stosunku do roku ubiegłego. 
Pod koniec listopada br. spółka zawarła warunkowe umowy nabycia 90 proc. udziałów w Handlowo – Przemysłowej Grupie West Ost Union z Białorusi, zarządzającej siecią supermarketów Buslik.

Przejmowany podmiot generuje ponad 65 mln USD przychodów i powyżej 2 mln USD EBITDA. Grupa West Ost Union posiada kompleksową ofertę dla dzieci do 12 lat, m.in. odzież dziecięcą, obuwie, żywność, akcesoria dla niemowląt, kosmetyki, zabawki i meble. Łączna cena sprzedawanych udziałów wynosi 6,39 mln USD, spółka chce sfinansować transakcję ze środków własnych lub przy wykorzystaniu zewnętrznych źródeł finansowania, w tym z emisji obligacji.
 
Po trzech kwartałach 2018 roku spółka wypracowała 14,1 mln zł zysku netto, który był dwukrotnie wyższy od zanotowanego w roku ubiegłym. Przychody ukształtowały się na poziomie 183,4 mln zł, a wynik EBITDA wyniósł 20,6 mln zł. Zanotowane rezultaty były wyższe od zeszłorocznych o odpowiednio 9,6 proc. i 15,9 proc. Spółka zwiększyła również marżę na sprzedaży, która wzrosła o blisko 4 p.p. do poziomu 55,3 proc.
 
Na koniec września w skład w skład Grupy wchodziło 505 punktów handlowych - 246 z nich to sklepy zlokalizowane w Polsce, 146 w innych państwach Unii Europejskiej, a 113 poza nią. 
 
Grupa CDRL 

  • RSS
Dodaj artykuł do: Facebook Wykop.pl twitter.com

Komentarze

  

Dodaj komentarz (10-500 znaków)

gielda