Studio PrimeBit Games streszcza I kwartał 2019 roku

16.05.2019 07:55  Wyniki spółek
Studio PrimeBit Games streszcza I kwartał 2019 roku
PrimeBit Games SA, notowany na NewConnect deweloper gier, osiągnął w I kwartale br. 133,6 tys. zł przychodów wobec 254,0 tys. zł wypracowanych w analogicznym okresie ubiegłego roku. Jednocześnie spółka zanotowała stratę na wyniku netto w wysokości 43,5 tys. zł. W tym czasie studio intensywnie pracowało nad działalnością produkcyjną oraz wydawniczą, a także podpisało istotne umowy z doświadczonymi partnerami. 

- Jesteśmy obecnie na etapie intensywnego rozwoju, proces układania i kształtowania naszego biznesu jeszcze trwa. W ostatnim kwartale udało nam się wiele osiągnąć, m.in. podpisaliśmy umowę z chińskim wydawcą, który udostępni na tym rynku wybrane produkcje studia. Dzięki temu nasze gry trafią do największej społeczności graczy na świecie. Dysponujemy silnym zespołem, który bardzo szybko uczy się i rozwija. Liczymy, że kolejne projekty, które wpisane są w plan na ten rok przeniosą naszą spółkę na wyższy poziom – mówi Michał Ręczkowicz, prezes PrimeBit Games
 
Pod koniec I kwartału br. spółka podpisała umowę na wydanie kilku gier na rynku chińskim. Studio liczy na utrzymanie długotrwałej relacji, której efekty mogą przełożyć się na osiąganie coraz lepszych wyników. Partnerem PrimeBit Games w ekspansji Chin został Martian Interactive Entertainment. To chiński producent i wydawca gier na platformy mobilne. Współpraca z PrimeBit Games zakłada wydanie w Chinach gier polskiego producenta na platformy mobilne i PC. Chiny są obecnie największym rynkiem gamingowym na świecie. Według raportu NewZoo jego wartość szacowana jest na ponad 34 miliardy dolarów. 
W styczniu na platformy mobilne iOS i Android trafiła gra Inside Grass. Monetyzację tytułu oparto o mikropłatności.
PrimeBit Games zawarł umowę z Fintech SA na projektowanie, tworzenie i rozwój gier mobilnych. W ramach współpracy partner przeznaczy środki w wysokości do 3 mln zł na wykonanie projektów dewelopera. Wspólnie spółki stworzą harmonogram realizacji gier na lata 2019 – 2021. – Cieszymy się, że tak doświadczony partner obdarzył nas zaufaniem. Nawiązaliśmy współpracę by wspólnie realizować kolejne projekty – liczymy, że to nie ostatnia umową, którą wspólnie zrealizujemy – komentuje Michał Ręczkowicz
 
W lutym PrimeBit Games poinformował o intensyfikacji działań w obszarze portingu gier, wszystkie tytuły dostępne w portfolio spółki zostaną przeniesione na Nintendo Switch. Pierwsza z nich, Magic Nations, zadebiutowała jeszcze w styczniu br. i została bardzo dobrze przyjęta przez graczy. – Oprócz portowania własnych tytułów nawiązaliśmy współpracę ze spółką Acram, której pomożemy z przeniesieniem gier na platformę Nintendo Switch. Wartość tej współpracy szacujemy na ok. 100 tys. zł – dodaje Michał Ręczkowicz
 
Spółka rozpoczęła również prace nad wdrożeniem do swoich produktów technologii blockchain. PrimeBit Games chce umożliwić graczom wymianę zdobytych osiągnięć, przedmiotów i przywilejów za pomocą kilku najpopularniejszych kryptowalut. Studio będzie pobierać prowizję za każdą dokonaną w sklepie transakcję. Opracowana technologia zostanie wdrożona w najważniejszych wydanych tytułach.
 
Od semestru letniego roku akademickiego 2018/2019 spółka rozpoczęła współpracę z Wyższą Szkołą Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Zajęcia pod kierunkiem „Inżynieria gier komputerowych” poprowadzone są przez praktyków ze studia PrimeBit Games. 

PrimeBit Games S.A.

Obejrzyj koniecznie materiały wideo od inwestorzy.tv:
 
Subiektywny Przegląd Giełdowy Sobiesława Kozłowskiego #42   Enea SA, Piotr Olejniczak - Wiceprezes Zarządu ds. Finansowych, #253 PREZENTACJE WYNIKÓW
 

  • RSS
Dodaj artykuł do: Facebook Wykop.pl twitter.com

Komentarze

  

Dodaj komentarz (10-500 znaków)

gielda