Top Secret podkręcił obroty w listopadzie

09.12.2015 11:58  Wyniki spółek
Top Secret podkręcił obroty w listopadzie O 25% do 19 mln zł zwiększyła się w listopadzie krajowa sprzedaż segmentu modowego w porównaniu z tym samym miesiącem poprzedniego roku. Sieć dyskontowa TXM textilmarket także osiągnęła bardzo dobry wzrost obrotów. W efekcie Grupa Redan w minionym miesiącu w ujęciu r./r. uzyskała 17% zwiększenie przychodów do 49 mln zł.

„Listopadowy wzrost obrotów w części modowej w Polsce jest konsekwencją, z jednej strony, przeprowadzonej jesienią kampanii promocyjnej marki Top Secret, a z drugiej - skutecznych działań promocyjnych w listopadzie. Jesteśmy także zadowoleni ze sprzedaży zrealizowanej przez sieć dyskontową TXM textilmarket, która systematycznie zwiększa obroty” - powiedział Bogusz Kruszyński, Wiceprezes Zarządu Redan SA.

Grupa Redan w listopadzie 2015 r. osiągnęła łącznie 49 mln zł przychodów, czyli o 17% więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku. Narastająco przez jedenaście miesięcy tego roku obroty wyniosły 487 mln zł i były wyższe o 11% w ujęciu r./r. Powierzchnia całej sieci handlowej grupy na koniec listopada wyniosła 119,6 tys. m2, co oznacza wzrost o 11% w odniesieniu do listopada 2014 r.

Sieć dyskontów odzieżowych TXM textilmarket w listopadzie br. uzyskała 27 mln zł obrotów, czyli o 15% więcej niż w zeszłym roku. Od stycznia do listopada br. przychody TXM textilmarket w ujęciu r./r. poprawiły się o 14% i wyniosły 275 mln zł. Sieć sprzedaży sektora dyskontowego na koniec minionego miesiąca liczyła 350 sklepów własnych o łącznej powierzchni 76,7 tys. m2 i była o 16% większa niż na koniec listopada 2014 r.

Z kolei sprzedaż prowadzona w ramach krajowej sieci modowej w listopadzie br. wyniosła 19 mln zł i była wyższa o 25% od uzyskanej w listopadzie 2014 r. Przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 3 mln zł i zmniejszyły się o 9% w porównaniu do tego samego okresu poprzedniego roku.

Łączna wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w listopadzie 2015 r. wyniosła 22 mln zł i była wyższa o 19% od osiągniętej w listopadzie 2014 r.
W ujęciu narastającym od początku roku krajowa sprzedaż sektora modowego wyniosła 184 mln zł i była o 17% większa niż rok wcześniej.

Z kolei przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 28 mln zł i zmniejszyły się o 33% rok do roku. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan od stycznia do listopada 2015 r. wyniosła 212 mln zł i była wyższa o 6% od osiągniętej w tym samym okresie poprzedniego roku. Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i Drywash w Polsce na koniec listopada 2015 r. miały łączną powierzchnię 36,0 tys. m2, czyli o 10% więcej niż w listopadzie 2014 r., a na rynkach zagranicznych 6,9 tys. m2, czyli o 19% mniej niż rok temu. Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 42,9 tys. m2 i była o 4% wyższa niż w listopadzie 2014 r.



Redan SA


  • RSS
Dodaj artykuł do: Facebook Wykop.pl twitter.com

Komentarze

  

Dodaj komentarz (10-500 znaków)

gielda