„Strategia zakłada zmianę podstawowej działalności Infoscanu na strategię zgodną z Grupą Modne Zakupy. Będzie się opierała o rozwój organiczny, ale też nie wykluczamy konsolidacji na rynku e-commerce, zwłaszcza w kategorii woman. Na dzień dzisiejszy wzrośliśmy ze 100 marek do 150. W ramach strategii zakładamy zwiększenie dwukrotne liczby brandów, a jeśli chodzi o produkty – zwiększenie trzykrotne liczby produktów w serwisie intymna.pl do końca roku 2025” – mówi Wojciech Uchman, Wiceprezes Zarządu, Grupa Modne Zakupy Sp. z o.o..
W materiale informacje dotyczące:
- wyników Grupy w 2021 roku,
- wzrostu rok do roku 20%,
- zmiany nawyków klientów e-commerce,
- niższego poziomu EBITDA,
- współpracy z polskimi markami,
- inwestycji Infoscan SA w Grupę Modne Zakupy,
- strategii rozwoju i wprowadzenia marek własnych.
Źródło:
inwestorzy.tv