Deli2, spółka zależna Tower Investments, rozpocznie we wtorek, 8 marca kampanię crowdinwestingową przy współpracy z platformą Beesfund, podała spółka. Celem emisji jest pozyskanie kwoty 2 mln zł, które będą przeznaczone na rozwój.
„Dynamiczny rozwój marki Deli2 jest dowodem słusznie obranej strategii, opartej przede wszystkim na jakości oraz różnorodności oferowanych produktów. Zarówno platforma zakupowa, jak i premierowy sklep stacjonarny zostały docenione przez klientów. Nasze ambicje są znacznie większe, dlatego zdecydowaliśmy się na emisję akcji na platformie Beesfund. Stale śledzimy obowiązujące trendy oraz zachowania konsumentów i widzimy duży potencjał rynku premium w segmencie e-grocery. Naszym głównym założeniem na najbliższe dwa lata jest dotarcie z ofertą do łącznie 6 aglomeracji oraz 10 mln klientów. W perspektywie dwóch lat chcemy dołączyć do grona spółek publicznych” – powiedział prezes Bartosz Kazimierczuk, cytowany w komunikacie.
Kampania crowdinwestingowa Deli2 wystartuje 8 marca przy współpracy z platformą Beesfund i potrwa do 27 kwietnia. Celem emisji jest pozyskanie od inwestorów 2 mln zł. Zebrane środki zostaną przeznaczone na rozwój technologiczny platformy, w tym uruchomienie aplikacji mobilnej, a także wspomnianą ekspansję geograficzną, pozyskanie lokalnych dostawców, optymalizację logistyczną, wdrożenie nowych usług oraz przygotowanie modelu subskrybcyjnego, podano także.
„Dzięki wsparciu inwestorów, w krótkim czasie, stworzyliśmy unikalny biznes oferujący bogaty asortyment produktów z najwyższej półki. Pod tym względem nie mamy aktualnie na polskim rynku żadnej konkurencji. Nadal chcemy rozwijać ofertę najlepszych jakościowo wyrobów, pochodzących od rzemieślniczych dostawców oraz smakołyków z całego świata, niedostępnych w sklepach sieciowych. Wiemy, że dobre jakościowo produkty idealnie wpisują się w obecne trendy żywieniowe oraz rosnącą świadomość konsumentów dotyczącą zdrowego odżywiania” – dodał Kazimierczuk.
Wcześniej spółka podała, że docelowo ma w planach debiut na NewConnect. Proces upublicznienia planowany jest na przełomie 2023/2024.
Delikatesy premium Deli2 – spółka zależna Tower Investments – powstała w IV kw. 2020 r. Profil działalności spółki opiera się na oferowaniu produktów spożywczych pochodzących od najlepszych i sprawdzonych dostawców w jednym miejscu, umożliwiając dostęp do szerokiej palety towarów wysokiej jakości.
Tower Investments specjalizuje się w kompleksowej obsłudze deweloperskiej największych sieci handlowo-usługowych: od wyboru odpowiedniej lokalizacji, poprzez zakup nieruchomości i uzyskanie niezbędnych zezwoleń administracyjnych, aż po realizację obiektu „pod klucz”. Ponadto jest właścicielem marki SHOPIN. W 2017 r. spółka przeszła na rynek główny GPW w Warszawie z NewConnect.
Źródło: ISBnews