BeeIN – dawniej Sunday Energy – jest na formalnym etapie poprzedzającym wyznaczenie dnia debiutu na NewConnect, który w ocenie zarządu może mieć miejsce w I połowie kwietnia, podała spółka. Jednocześnie BeeIN finalizuje proces rebrandingu i kończy prace nad założeniami nowej strategii rozwoju, które chce przedstawić w okresie debiutu na NC.
„Nadchodzący debiut na rynku NewConnect będzie ważnym wydarzeniem w historii spółki BeeIN, ale też wyraźnym sygnałem dla inwestorów, że jesteśmy firmą, która spełnia swoje zobowiązania i stawia na transparentność podejmowanych działań. Mając na uwadze obecną kondycję sektora OZE, z optymizmem patrzymy w przyszłość, która stoi dziś pod znakiem zwiększania niezależności energetycznej kraju i wzrostu zapotrzebowania na energię pochodzącą ze źródeł odnawialnych. Naszą pozycję na rynku dodatkowo wzmocni zbliżający się debiut na NewConnect i status spółki publicznej. To, jak wierzymy, przełoży się na zwiększenie rozpoznawalności marki BeeIN u partnerów biznesowych i klientów” – powiedział prezes Michał Sochacki, cytowany w komunikacie.
4 lutego br. zarząd Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie podjął uchwałę w sprawie wprowadzenia do alternatywnego systemu obrotu na rynku NC akcji zwykłych na okaziciela serii A (1 000 000 akcji) i serii B (160 000 akcji), o wartości nominalnej 0,10 zł każda. W grudniu 2020 r. Sunday Energy przeprowadził ofertę publiczną akcji serii B, pozyskując zakładaną kwotę 4 mln zł.
BeeIN (dawniej Sunday Energy) jest dostawcą rozwiązań i bezpośrednim przedstawicielem wiodących światowych producentów komponentów OZE. Spółka świadczy również usługi montażu, monitoringu oraz serwisu uznanych producentów pomp ciepła. BeeIN wyróżnia plan rozwoju bazujący na zdywersyfikowanych filarach oraz najwyższej jakości urządzeniach i komponentach z wieloletnią gwarancją.
Źródło: ISBnews