Wittchen planuje w tym roku dalszą ekspansję zagraniczną oraz kontynuację zwiększania udziału kanału sprzedaży internetowej w sprzedaży ogółem wobec 53% odnotowanych w ub.r., poinformował prezes Jędrzej Wittchen.
„W 2022 r. grupa planuje dalszą ekspansję zagraniczną oraz kontynuację zwiększenie udziału sprzedaży w kanale sprzedaży internetowej. Planujemy zwiększenie liczby platform z którymi będziemy współpracować do ok. 35 partnerów. Dodatkowo grupa zamierza otworzyć własny sklep internetowy w Rumunii” – napisał Wittchen w liście do akcjonariuszy.
W 2021 r. udział przychodów realizowanych w kanale sprzedaży internetowej stanowił 53% całości sprzedaży i wzrósł w porównaniu do 2020 r. o 2 pkt proc., dodał prezes.
Wittchen jest sprzedawcą dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. Spółka jest notowana na GPW od 2015 r. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 277,74 mln zł w 2021 r.
Źródło: ISBnews