Brand New Galaxy (BNG) – polska grupa marketingowo-technologiczna – została zakupiona przez amerykańską sieć Stagwell. Dzięki akwizycji BNG, Stagwell Media Network będzie mogło korzystać z rozwiązań e-commerce oraz digital, które wspierają wzrost sprzedaży online na kilkudziesięciu rynkach.
„W 2017 roku powołano do życia BNG z zuchwałą myślą o pionierskim rozwijaniu globalnych usług e-commerce i digital. Dziś zatrudniamy ponad 600 ekspertów na całym świecie, a nasz apetyt nie maleje. Włączenie w struktury Stagwell Media Network daje nam perspektywę dotarcia z ofertą do jeszcze większej liczby klientów. Na tym etapie naszej biznesowej podróży, to najlepszy sposób realizowania ambicji. Brand New Galaxy i Stagwell mają wiele wspólnych cech – jesteśmy niezależni, przedsiębiorczy i odważni. Tym bardziej cieszymy się z dołączenia do rodziny Stagwell” – powiedział CEO Piotr Morkowski, cytowany w komunikacie.
Stagwell, globalna sieć założona w Waszyngtonie przez byłego dyrektora zarządzającego WPP – Marka Penna oraz Steve’a Ballmera – byłego CEO w Microsoft, od kilku lat konsekwentnie rozwija swoje struktury m.in w obszarach digital transformation, badań konsumenckich, mediów oraz komunikacji, podkreślono.
„Jest nam niezmiernie miło powitać Brand New Galaxy w szeregach Stagwell. Jest to dla nas milowy krok w kwestii oferowania prawdziwie transformacyjnych rozwiązań e-commerce. Wierzymy, że jedyne w swoim rodzaju podejście BNG do wspierania ekosystemu sprzedaży marek, będzie kolejnym powodem do wyboru Stagwell w kontraście do tego co oferują standardowe holdingi reklamowe” – dodał prezes i dyrektor generalny Stagwell Mark Penn.
Będąc częścią Stagwell Media Network, Brand New Galaxy pozostaje pod swoją marką. Przedsiębiorstwa nie ujawniają kwoty akwizycji.
Stagwell pracuje dla prestiżowych i ambitnych marek, łącząc świat marketingu i technologii. Zatrudnia ponad 10 000 specjalistów w 34 krajach. Wśród agencji Stagwell są m.in. Doner, 72andSunny, Anomaly, Code and Theory czy Assembly.
Stagwell Media Network to sieć agencji omnichannel, zatrudniająca ponad 3 500 ekspertów, w 40 biurach, w 20 krajach i zarządzająca rocznym budżetem mediowym przekraczającym 5 mld USD. W skład SMN wchodzą takie agencje, jak Assembly MMI Agency, Goodstuff, Grason, GALE, specjalistyczna agencja B2BMultiview, oferująca rozwiązania dla branży turystycznej Ink, czy agencja zajmującą się tworzeniem treści Locaria. Sieć ponadto oferuje swoim klientom zdynamizowane podejście do zarządzania globalnymi wyzwaniami B2B i B2C, które charakteryzują się usługami opartymi o dane, technologię, media i rozwiązania kreatywne – wszystko w celu globalnego wzrostu biznesu klientów.
Brand New Galaxy to grupa marketingowo-technologiczna, w skład której wchodzą podmioty oferujące wyspecjalizowane usługi w obszarze e-commerce i digital.
Źródło: ISBnews