Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w kwietniu 2022 r. przez grupę VRG wyniosły ok. 108,5 mln zł i były wyższe o ok. 206,1% r/r, podała spółka. W okresie I-IV br. przychody wzrosły o 69,7% r/r do 352,3 mln zł.
Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie odzieżowym wyniosły ok. 61,3 mln zł i były wyższe o ok. 243,1% r/r, podano w komunikacie.
Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły około 47,2 mln zł i były wyższe o ok. 168,5% r/r.
Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w kwietniu br. przez grupę wyniosła ok. 57,2% i była wyższa o ok. 11,5 pkt proc. w skali roku.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec kwietnia 2022 roku wyniosła 52,4 tys. m2 i była wyższa o 0,5% od powierzchni sprzedaży detalicznej w kwietniu 2021 r.
VRG specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji „operatora” marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. Jej skonsolidowane przychody w 2021 r. wyniosły ok. 1,07 mld zł.
Źródło: ISBnews