Gamivo uruchomiło koreańską wersję językową swojej platformy transakcyjnej dla graczy, podała spółka. Obecnie platforma Gamivo jest dostępna dla graczy w ośmiu wersjach językowych (angielski, niemiecki, polski, francuski, hiszpański, włoski, portugalski, a od 10 maja – koreański).
„Gamivo to platforma działająca w skali globalnej, docierająca do graczy z całego świata. Użytkownicy z Korei stanowią zauważalną część naszych klientów, a gaming jest tam bardzo popularny, o czym świadczy fakt, że nawet 70% południowokoreańskiego społeczeństwa spędza czas na graniu. Chcemy z naszą usługą dotrzeć do jak największej liczby koreańskich graczy, dlatego uruchomiliśmy wersję platformy Gamivo w ich rodzimym języku. Liczymy, że pozwoli nam to jeszcze efektywniej skalować nasz biznes w tym kraju, umożliwiając skorzystanie z platformy Gamivo osobom, dla których bariera językowa stanowiła istotne ograniczenie” – powiedział CMO Gamivo Bartłomiej Skarbiński, cytowany w komunikacie.
Korea Południowa to jeden z najważniejszych rynków dla branży gier wideo. W 2020 roku jego wartość wynosiła niemal 15 mld USD, a szacuje się, że w 2023 roku przekroczy 18 mld USD. Granie jest jedną z najpopularniejszych rozrywek w Korei, podkreślono w informacji.
„Dodawanie kolejnych wersji językowych jest elementem skalowania biznesu Gamivo, co jest ściśle powiązane z planami rozwoju spółki na 2022 rok. Jest to jeden z 5 filarów rozwoju, do których zaliczają się również marketing automation, rozbudowanie korzyści dla sprzedawców, popularyzacja systemu API oraz rozszerzenie katalogu benefitów płynących z pakietu Gamivo Smart” – podsumowano w komunikacie.
Gamivo to platforma transakcyjna do gier i towarów cyfrowych. Została założona w 2017 roku przez zespół osób z wszechstronnym doświadczaniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. Spółka zadebiutowała na NewConnect w kwietniu 2021r r.
Źródło: ISBnews