Shoper odnotował 4,32 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2022 r. wobec 4,55 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Zysk operacyjny wyniósł 5,75 mln zł wobec 5,52 mln zł zysku rok wcześniej.
Wynik EBITDA w I kw. br. wyniósł 7,62 mln zł wobec 6,38 mln zł rok wcześniej, zaś skorygowana EBITDA – odpowiednio: 8,09 mln zł wobec 7,15 mln zł rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 26,33 mln zł w I kw. 2022 r. wobec 15,81 mln zł rok wcześniej.
„Skonsolidowane GMV [tj. wartość zamówień, ang. gross merchandise value] sklepów (z wyłączeniem sklepów partnerów) wzrosło z 1,2 mld zł do 1,7 mld zł, notując dynamikę na poziomie 38%, a GMV Omnichannel – wzrosło z 1,3 mld zł do 1,8 mld zł tj. o 39%. Wzrost jest wynikiem dalszego dynamicznego wzrostu wartości zamówień realizowanych przez merchantów na platformach Grupy Shoper” – czytamy w raporcie.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w I kw. 2022 r. wyniósł 4,92 mln zł wobec 4,55 mln zł zysku rok wcześniej.
Shoper to właściciel najpopularniejszej w Polsce platformy pod tą samą nazwą (Shoper) dla rynku e-commerce, sprzedawanej w modelu SaaS (software as a service). Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w lipcu 2021 r.
Źródło: ISBnews