Shoper zawarł przedwstępną umowę kupna agencji omnichannel Selium Mateusz Grzywnowicz za 1,65 mln zł, podała spółka. Warunkiem zawieszającym jest uzyskanie przez spółkę wszystkich zgód korporacyjnych.
„Selium to wiodąca agencja omnichannel (sprzedaż wielokanałowa), wyspecjalizowana we wsparciu sprzedaży głównie na zagranicznych marketplace, takich jak: Amazon, eBay, Real, Aliexpress, Kaufland itp. Przedmiotem działalności agencji jest w szczególności:
- onboarding i uruchomienie kont sprzedawców;
- zarządzanie sprzedażą i promocjami;
- prowadzenie kampanii reklamowych;
- wdrożenia technologiczne;
- szkolenia i kursy” – czytamy w komunikacie.
Prognozowane przychody Selium w 2022 roku wyniosą między 1,6 i 1,8 mln zł, podano także.
„Kwota planowanej transakcji wynosi 1,65 mln zł. Płatność nastąpi w 3 równych transzach w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia finalnej umowy sprzedaży przedsiębiorstwa. Transakcja zostanie sfinansowana z środków własnych. Agencja Selium stanie się częścią spółki Shoper S.A.” – czytamy dalej.
Shoper to właściciel najpopularniejszej w Polsce platformy pod tą samą nazwą (Shoper) dla rynku e-commerce, sprzedawanej w modelu SaaS (software as a service). Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w lipcu 2021 r.
Źródło: ISBnews