Biedronka wprowadziła odnowioną aplikację mobilną, w której znalazły się m.in. wirtualna karta lojalnościowa „Moja Biedronka”, płatności BLIK-iem bez kodu oraz spersonalizowane oferty promocyjne, podała sieć.
„Stworzyliśmy aplikację, aby ułatwić zakupy naszym klientom. Aby mogli wybrać najkorzystniejsze oferty i sprawdzić w czasie zakupów informacje na temat produktów. Liczymy, że dzięki temu klienci będą jeszcze bardziej zadowoleni z zakupów w Biedronce a w ich koszykach znajdą się potrzebne im produkty w niskich cenach” – powiedział dyrektor ds. rozwoju relacji z klientem i cyfryzacji sieci Biedronka Marek Złakowski, cytowany w komunikacie.
W aplikacji dostępny jest wirtualny odpowiednik plastikowej karty Moja Biedronka, dzięki czemu nie trzeba już nosić w portfelu plastikowej karty. Dzięki aplikacji za zakupy w Biedronce będzie też można płacić BLIK-iem bez kodu, podano w materiale.
Płatności BLIK-iem bez użycia kodu wdrożyli w aplikacji operator płatności Tpay we współpracy z Bankiem Pekao, jak podały firmy w osobnym komunikacie.
„Jest to pierwsze tego typu wdrożenie, które łączy prostą i szybką płatność BLIK z programem lojalnościowym sprzedawcy. Jesteśmy przekonani, że nasz wspólny pomysł może być inspiracją dla kolejnych sieci handlowych, które dostrzegą w tym rozwiązaniu korzyści biznesowe i wkrótce również pójdą w tym kierunku” – skomentował dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych w Banku Pekao Bartosz Zborowski.
Klienci sieci, korzystający z aplikacji „Moja Biedronka”, mogą zapłacić BLIK-iem bez użycia kodu zarówno w kasach tradycyjnych, jak i w samoobsługowych. Wystarczy, że zalogują się do aplikacji Biedronki i aktywują w niej nową usługę.
W aplikacji – dostępnej w systemie Android i IOS – znalazły się także min. oferty spersonalizowane: „Tylko dla Ciebie” – od poniedziałku do piątku jedna dodatkowa spersonalizowana oferta ważna od następnego dnia; „Shakeomat” – raz dziennie produkt – niespodzianka, również spersonalizowany oraz „Wybrane dla Ciebie” z aktualnej gazetki, wymieniła Biedronka w komunikacie.
Kolejne funkcjonalności aplikacji to: skaner cen wszystkich produktów dostępnych w sklepach sieci, historia transakcji, gazetki z ofertą handlową oraz możliwość uzyskania szybkiego kontaktu z Biurem Obsługi Klienta (telefonicznie i mailowo).
Kartą Moja Biedronka posługuje się obecnie ponad 12 mln Polaków. To największy program lojalnościowy w kraju, podsumowano w materiale.
W I kw. 2022 r. sieć Biedronka otworzyła 16 sklepów (11 netto) i przebudowała 61 lokalizacji, zwiększając sieć do 3 261 placówek na koniec marca.
Źródło: ISBnews