Coccodrillo chcąc poszerzyć dostępność swoich produktów na czas wakacji, otworzy 12 salonów sezonowych w nadmorskich miejscowościach, podało CDRL.
Sezonowe sklepy Coccodrillo nad morzem w tym roku będzie można znaleźć w takich miejscowościach jak Dźwirzyno, Hel, Jarosławiec, Jastarnia, Karwia, Krynica Morska, Łeba, Niechorze, Rewal, Rowy, Sarbinowo i Ustronie Morskie, podano.
„Już kolejny raz wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i otwieramy sezonowe punkty sprzedaży w nadmorskich miejscowościach. Doświadczenie z lat ubiegłych pokazuje, że tego typu akcje nie tylko świetnie przekładają się zwiększenie rozpoznawalności brandu, ale też pozytywnie wpływają na sprzedaż asortymentu letniego” – powiedział wiceprezes CDRL Tomasz Przybyła, cytowany w komunikacie.
Pierwsze salony działają już od kwietnia i są nadmorską wizytówką marki. Klientami są zarówno turyści z Polski, jak i zza granicy. Nadmorska działalność skutkuje zwiększeniem rozpoznawalności brandu jak również nowymi kontaktami biznesowymi, które docelowo mogą przełożyć się na otwarcia sklepów w innych krajach.
CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo, która jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach, jak Chiny, Brazylia czy Arabia Saudyjska. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w 2014 r. Grupa CDRL jest właścicielem marek własnych Coccodrillo, Lemon Explore, Petit Bijou, Broel oraz największej sieci supermarketów dla dzieci na Białorusi – Buslik.
Źródło: ISBnews