Shoper nawiązał współpracę z Alibaba.com – wiodącą platformą globalnej sprzedaży B2B, podała spółka. Umowa partnerska pozwoli większej liczbie polskich producentów i dostawców zyskać dostęp do międzynarodowych rynków. Shoper zapewni kompleksowe wsparcie i obsługę sprzedaży na Alibaba.
„Alibaba umożliwia dostawcom sprzedaż na arenie międzynarodowej i otwiera dla polskich hurtowników nowe możliwości w globalnym handlu. W Shoper zależy nam, by było to dla nich jak najłatwiejsze, dlatego przeprowadzimy ich przez cały proces integracji i uruchomienia sprzedaży za pośrednictwem tej globalnej platformy. Zapewni to najlepszy w Polsce zespół specjalistów od sprzedaży na międzynarodowych marketplace’ach” – powiedział CEO Shopera Marcin Kuśmierz, cytowany w komunikacie.
Dzięki umowie z Alibaba, Shoper otrzymał status Alibaba Gold Partner, podano także.
Shoper udostępnia pełny ekosystem do prowadzenia sprzedaży online dla ponad 33 tys. firm (na koniec 2021 r.). Jego głównym elementem jest nowoczesna platforma do prowadzenia własnego sklepu internetowego, wokół której spółka oferuje szereg usług dodatkowych, maksymalnie ułatwiających obsługę sprzedaży, także wielokanałowej. Są to m.in. płatności internetowe, usługi reklamowe i logistyczne dla branży e-commerce, wskazano też w materiale.
Shoper to właściciel najpopularniejszej w Polsce platformy pod tą samą nazwą (Shoper) dla rynku e-commerce, sprzedawanej w modelu SaaS (software as a service). Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w lipcu 2021 r.
Źródło: ISBnews