Drago entertainment zawarło umowę wydawniczą z HeartBeat Interactive Entertainment Ltd. na wydanie gry „Food Truck Simulator” na terenie Chin, podała spółka. Wydanie gry na platformie Steam nastąpi 14 września 2022 roku. HeartBeat Interactive Entertainment był odpowiedzialny za wydanie gry „Gas Station Simulator” na terenie Chin, teraz szykuje się do debiutu „Winter Survival” – premierę w early access zapowiedziano na 27 października.
„Chiny to jeden z największych rynków, zarówno pod względem wpływów ze sprzedaży gier komputerowych, jak i liczby graczy. Tym samym to bardzo wymagający rynek, który z dużą uwagą dobiera odpowiednio i ciekawe przygotowane produkcje, tak jak to miało miejsce przy okazji 'Gas Station Simulator’. Nasz bestsellerowy produkt szybko przypadł do gustu międzynarodowej społeczności, także graczom z Chin. To zasługa m.in. współpracy z naszym zaufanym wydawcą: Heartbeat Interactive Entertainment. Właśnie podpisaliśmy z nimi najnowszą umowę, dotyczącą gry 'Food Truck Simulator’. Produkcja trafi do sprzedaży już w przyszłą środę, 14 września. Wierzę w to, że dywersyfikacja obszarów dystrybucji pozytywnie wpłynie na monetyzację tytułu” – powiedziała prezes Drago entertainment Joanna Tynor, cytowana w komunikacie.
Heartbeat Interactive Entertainment będzie odpowiedzialny za działania marketingowe, związane z promocją i sprzedażą gry „Food Truck Simulator” na terytorium Chin. Jednocześnie strony ustaliły, że zysk ze sprzedaży gry na platformie Steam zostanie podzielony w proporcji 65% dla producenta gry oraz 35% dla wydawcy, podano.
Drago entertainment powstało w 1998 roku w Krakowie. W 2018 roku do zespołu dołączyli Aleksy Uchański, Maciej Miąsik, Jakub Trzebiński i Mateusz Wcześniak. Wtedy też firma podjęła decyzję o przyjęciu nowej strategii i skoncentrowaniu się na produkcji własnych gier. Spółka zadebiutowała na rynku NewConnect w kwietniu 2021 r.
Źródło: ISBnews