Przychody z gier Grupy BoomBit wyniosły 22,83 mln, co oznacza spadek o 15,5% m/m, podała spółka. Łączna liczba pobrań gier Grupy BoomBit wyniosła 24,3 mln.
Koszty prowizji platform zmniejszyły się do 1,89 mln zł (-16,8% m/m), a wydatki na user acquisition spadły do 12,85 mln zł (-16,7% m/m). Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform wyniosły 8,09 mln zł (-13,3% m/m).
„Po kilku rekordowych miesiącach, sierpniowy wynik był nieznacznie niższy, ale zgodny z naszymi przewidywaniami i jednocześnie dużo wyższy od zanotowanego rok wcześniej w tym samym miesiącu. Wśród czynników, które wpłynęły na dynamikę przychodów w sierpniu są brak istotnych nowych premier oraz specyfika wakacyjnych miesięcy” – powiedział prezes Marcin Olejarz, cytowany w komunikacie.
Przychody z gier Hyper-Casual wyniosły 13,5 mln zł i stanowiły – podobnie jak w poprzednim miesiącu – ok. 60% w strukturze przychodów Grupy BoomBit. „Hunt Royale” – gra Mid-Core – wygenerowała 5,8 mln zł przychodów i utrzymała się na pierwszym miejscu wśród najlepiej zarabiających tytułów. Najpopularniejsze gry w sierpniu to – oprócz „Hunt Royale” – „Crazy Plane Landing”, „Falling Art Ragdoll Simulator”, „Darts Club” i „Dog Life Simulator”, wymieniono w komunikacie.
BoomBit to producent i wydawca gier mobilnych. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play na platformy iOS oraz Android, a także gry na platformę Nintendo Switch. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od maja 2019 r.
Źródło: ISBnews